15 چیزی که برای مرد ها مهمتر از زیبایی است

همواره یک مرد اگر بخواهد زنی را انتخاب کند. قطعا مواردی مهمتر از زیبایی برای مرد وجود دارد که  سعی می کند یکسری فاکتورهایی که برای خود کامل و جامع هست را انتخاب کند. اما این فاکتورها از نظر مردان چیست؟جالب است بدانید که مردها به دنبال خصوصیاتی عمیق‌تر، اساسی‌تر و پایدارتر هستند که بنا به دلایلی زن‌ها تصمیم می‌گیرند در خود نشان ندهند. حداقل در ابتدای رابطه و گاهی اوقات هم خیلی دیر این خصوصیات خود را نشان می‌دهند.

آوای مشاوران در این مقاله قصد دارد نکاتی را عنوان کند که بسیار اساسی و کارآمد هستند. علاوه بر این می توانید از مقاله ی عاشق کردن پسر در ده روز نیز استفاده کنید.

اطمینان دادن به مردها

یک زن واقعی می داند که براستی قادر نیست همه ی اوضاع را در کنترل خود داشته باشید، پس بهتر است آرام و خونسرد، اجازه دهد تا مسیر زندگی طی شود، او همواره از علاقه قلبی همسرش به خود مطمئن است و به خاطر همین روراستی و اطمینان وی، درمقابل نیز تمام مردم او را فردی مطمئن در تمام مراحل زندگی می خوانند.

اولویت

یاد بگیرید تا تشخیص دهید چه چیزی در زندگی شما اهمیت بیشتری دارد و در اولویت نخست قرار دارد. یک زن واقعی می داند که باید وقت خود را بیشتر به روی موارد حیاتی زندگی خود متمرکز کند، او همیشه می داند که آن معیارها و مواردی که برای خیلی از مردم مهم است، شاید از دید او در اولویت نباشد و برعکس.

عشق ورزیدن به مردها مهمتر از زیبایی

از اینکه نیازهای عاطفی خود را عنوان کنید، خجالت نکشید. چرا که شما با برطرف شدن نیازهای عاطفی خود، براحتی عشق و مهربانی را به نفر مقابل خود هدیه می دهید و لحظات لذت بخشی را برای یکدیگر به ارمغان بیاورید.

مراقبت

از جسم، روح و ذهن خود مراقبت کنید.یک زن واقعی باید همواره ورزشی منظم و مستمر داشته باشد، کتاب های مقدس بخواند، عبادت کند و به تقویت ذهن و روح خود بپردازد، وی دقیقا” حد و مرز هر چیزی را تشخیص می دهد و واقف است که چگونه با رعایت حد مناسب هر کدام از فعالیتهای فوق، دیگران را نیز در نتیجه و آثار مثبت آنها، سهیم کند. در ای مورد تکنیک بهبود رابطه عاطفی به شما کمک می کند.

این مقاله هم از دست نده :   7 راهی که بیشتر دوست داشتنی شویم

پشتکار

یک زن واقعی با اتمام مهارتها و کارهای سنگین، بر تنبلی خود غلبه کرده و در پایان انجام هر کار، با تشویق خود و کمی آرامش، دوباره راه خود را ادامه می دهد.

 

 خلاقیت

هر کسی خلاقیت و ذوق نسبی خود را داراست. یک زن واقعی از نیروی خود جهت داشتن لحظات خوش و مثمر ثمر بودن آن، استفاده می کند، مانند، خیاطی، آشپزی، نقاشی، نویسندگی، … او از اینکه کسانی را که دوست دارد، آشنایان و حتی غریبه ها را در نتایج این هنرها سهیم کند، واهمه ای ندارد.

ظاهر

زنانه لباس پوشیدن و مرتب و آراسته بودن ارزش فردی شما را بالا می‌‌برد. آنچه برای ظاهرتان انجام می‌دهید به درون شما هم اثر می‌گذارد و برعکس.

لباس‌های زنانه بهترین احساس را در مردان ایجاد می‌کند. این جنبه مردانه آنها را بیدار کرده و باعث می‌شود بیشتر به شما احترام بگذارند، به نظرشان جذاب‌تر برسید و محبت و مراقبت بیشتری به شما داشته باشند. توجه آنها را بیشتر جلب کرده و تصور نمی‌کنند که دشمن آنها هستید یا باید با شما رقابت کنند. بهتر است برای این مورد از مقاله ی چطور زنی جذاب باشیم نیز استفاده کنید.

مهربانی

مردها قبل از هر چیز به این نگاه می کنند که زن زندگی شان چقدر مهربان است. برگ برنده در دست زنی است که لقب مهربان ترین را بگیرد. زن مظهر محبت و نرمی است و این چیزی است که مردها از قدیم تا امروز به عنوان اولین شرط انتخاب همسر در نظر داشته اند. یک رابطه کامل رابطه ای است که در آن هم محبت کنید و هم محبت ببینید. هم دوست داشته باشید و هم مورد دوست داشتن قرار بگیرید. بنابراین هر قدر در یک رابطه، به لحاظ عاطفی بیشتر مایه بگذارید، رابطه قوی تر می شود.

رعایت حد و حدود

یک زن واقعی همیشه می داند و قادر است تشخیص دهد که کی و کجا احساسات خود را به همسرش نشان دهد. در مقابل در موقعیت نامناسب، احساسات خود را کنترل می کند و به نفسش اجازه نمی دهد کاری را که نمی خواهد انجام دهد. یک زن واقعی به جواهرات زیاد، مانیکور و …احتیاجی ندارد از دید او این کارها بی فایده و اتلاف وقت است. چرا که او یک پیاده روی با معشوقه خود در جنگل را لذت بخش ترین و پرمعناترین کار می داند.

این مقاله هم از دست نده :   کارهایی برای جذب خاستگار

شوخ‌ طبعی

باید بتوانید با هم دیوانه‌بازی کنید. کار و زندگی فوق‌ العاده استرس‌ زا است! همسرتان تنها کسی است که در مقابل او باید سلاحتان را زمین بیندازید. چه خانه باشید و چه بیرون، درست وقت‌هایی که کسی نگاهتان نمی‌کند، وقت مسخره رقصیدن‌ها، حرف زدن با صداهای عجیب و غریب و وقت این است که خودتان باشید. برای اینکه در این مورد خلاقیت بیشتری داشته باشید. می توانید از مقاله ی 14 سرگرمی برای انجام یک زوج استفاده کنید.

اگر می‌خواهید همسرتان احساس کند که می‌تواند با شما تفریح کند، شما هم نباید از تفریح کردن با او بترسید. حتی اگر از اینکه مسخره به نظر برسید نباید بترسید. از اینکه خودتان را رها کنید، از چارچوب همیشگی‌تان بیرون بیایید و بلند بلند بخندید نترسید.

15 چیزی که برای مرد ها مهمتر از زیبایی است

 قدرت داشتن

زمانی که مردی تصمیم به زندگی مشترک می گیرد، یکی از اهداف مهم وی، پچه دار شدن است. آنها در ذهن خود همیشه بر این باورند که یک زنی که از نظر جسمی ضعیف است، قادر نیست بچه دار شود ! آنها زنی می خواهند که بتوانند در پرورش فرزندان همواره قوی و متکی به خود باشند. درواقع نحوه ی تربیت کودک و نحوه ی پاداش دادن به کودک و محرومیت کودک را می داند.

جبران ضعف ها

بیشتر مردم، چه مرد و چه زن، به دنبال این هستید که با یافتن فردی ممتاز و برتر می توانند ضعف های خود را اصلاح کنند. در حالی که این حقیقت ندارد، شما همانی که بودید خواهید ماند. اگر بهترین، زیباترین مرد هم نصیب شما شود، باز هم شما خود شما هستید با همان خصوصیات و توانایی های گذشته، اگر شما هنوز، شخصیت و توانایی های خود را باور ندارید، خیلی امیدوار نباشید، چرا که شما زنی نخواهید بود که مردان به دنبال آن هستند.

اعتماد به نفس

زنی که اعتماد به نفس داشته باشد ارزش خود را می‌داند به خود افتخار می‌کند.  این از حرکات و ظاهرش پیداست او به دنبال تایید گرفتن از مردها نیست. خودش می‌داند که فوق‌العاده است.او می‌داند که مردی که بتواند با او باشد فوق‌العاده خوش‌شانس است چون او این توانایی را دارد که بیشتر از هر زن دیگری او را خوشحال کند. واقعیت این است که مردها دوست دارند فکر کنند که جایزه را برده‌اند.

این مقاله هم از دست نده :   چگونه با همسر خود صحبت کنیم؟

دوست دارند احساس کنند که خوش‌شانس‌ترین مرد هستند.درست همانطور که دوست دارند شما به آنها افتخار کنید، او هم می‌خواهد به شما افتخار کند اگر شما خودتان به خودتان اعتماد نداشته باشید و از خوب بودن خودتان مطمئن نباشید، چرا او باید چنین حسی داشته باشد؟ بنابراین از روش های افزایش اعتماد به نفس می توانید استفاده کنید.

چه بخاطر ظاهرتان باشد، چه هوشتان، چه موفقیت‌هایتان، چه احترامی که دیگران به شما می‌گذارند، کارتان یا هر خصوصیت خوب دیگر شما، همسرتان دوست دارد به شما پز بدهد. می‌خواهد بداند که می‌تواند با اطمینان شما را به خانه پیش مادرش بیاورد و یا به دوستانش معرفی کند و یا حتی در جلسات کاری خارج از محل کار شما را با خود پیش رئیسش ببرد چون شما باعث می‌شوید که او خوب به نظر برسد.

فضا دادن

یک زن خوب به شما چنگ نمی زند ، شما را خفه نمی کند و همیشه به شما وابسته نیست . او به شما فضا می دهد تا منافع شخصی خود را دنبال کنید . او به شما اجازه می دهد تا از چیزهای دیگر در زندگی خود مراقبت کنید . البته گذراندن وقت با یکدیگر مهم است . اما او می گوید اگر فضای كافی شخصی برای رشد و پیشرفت داشته باشید ، به افراد بهتری تبدیل خواهید شد.

داشتن هوش بالا

وقتی به دنبال شریک زندگی هستید ، مطمئن شوید که او زن باهوشی است . در حالت ایده آل ، از نشانه های زن خوب برای زندگی ، می توان اشاره کرد که او باید باهوش تر از شما باشد . و علم نیز موافق این فرضیه است . لارنس والی ، استاد برجسته دانشگاه آببرین ، مدت هاست که در حال تحقیق در مورد زوال عقل است و وی دریافت که یک زن باهوش می تواند شما را در زندگی از زوال عقل محافظت کند . او به مردان توصیه می کند که اگر می خواهند زندگی طولانی تری داشته باشند ، با یک زن باهوش ازدواج کنند.

کلام آخر

تمام موارد گفته شده کمک کننده هست. در صورتی  که شما  نیز تلاش هایی برای رشد و توسعه ی فردی خود داشته باشید. در هر مرحله از رابطه که هستید می توانید در این مسیر از طرح مشاوره رایگان تلفنی در زمینه های مختلفی از جمله مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *