14 کار جالب برای انجام یک زوج

هر زوجی نیاز به انجام کارهای سرگرم کننده دارد.بنابراین آگاهی از کارهای سرگرم کننده برای انجام یک زوج می تواند کمک زیادی به تقویت رابطه کند. چرا که شکست در یک رابطه زناشویی آسان است. به خصوص اگر زمانی را برای ایجاد کمی سرگرمی با هم صرف نکنید. جست‌وجوی کارهایی که می‌توانید به‌عنوان یک زوج انجام دهید تا ماجراجویی ویا حس عاشقانه را به رابطه‌تان بیاورید، می‌تواند به تقویت پیوند شما کمک کند.

در این مقاله، ایده هایی را برای فعالیت های سرگرم کننده بررسی کنید تا به شما کمک کند به عنوان یک زوج با هم ارتباط برقرار کنید، زمان با کیفیتی را به اشتراک بگذارید و خاطرات جدیدی را با هم بسازید.

 

چیزهای سرگرم کننده برای زوج ها برای امتحان کردن با هم

زوجین با هم قرار بگذارند

اگر زوجین به عنوان سرگرمی یک شب قرار ملاقات معمولی با شام و یک فیلم داشته باشند عالی است. اما گاهی اوقات شما نیاز به استراحت خارج از روال خود دارید. خارج از چارچوب فکر کنید: شب های قرار ملاقات نیز برای سرگرم کننده بودن لازم نیست گران باشد. می توانید به پارک بروید و با کوچکترین کارها خوشحال باشید. می توانید از مقاله ی 11 راه جذب مردان استفاده کنید.

 

کارهایی که باید در یک قرار انجام دهید:

  • در طبیعت قدم بزنید
  • بازدید از یک موزه
  • به خریدی همراه با صرفه جویی بروید
  • یک کافه را برای بازی مافیا و یا بازی های فکری انتخاب کنید
  • به یک اتاق فرار بروید
  • از باغ وحش دیدن کنید
  • به یک پارک تفریحی یا بازی بروید
  • یک رستوران جدید را امتحان کنید
  • با هم یک دستور پخت جدید درست کنید
  • یک شب اسپا در خانه داشته باشید
  • با هم کاردستی درست کنید
  • به یک کنسرت یا نمایش کمدی بروید
  • با هم در یک کلاس تمرینی جدید شرکت کنید
  • به یک فضای باز بروید
  • یک مهمانی برگزار کنید
  • مسافرت رفتن

چمدان خود را ببندید و برای یک شب، یک آخر هفته یا یک هفته فرار کنید. یک استراحت عاشقانه به هر دوی شما انرژی می دهد و به شما زمان با کیفیتی را به دور از روال عادی خود می دهد.

این مقاله هم از دست نده :   10 مهارت ارتباطی موثر در روابط برای ازدواج سالم

ناهار خوردن خارج از مسیر

از رستوران های محلی خود خسته شده اید؟ برای کاوش در رستورانی که قبلاً هرگز آن را امتحان نکرده اید، سفری را برنامه ریزی کنید. شهری را انتخاب کنید که خیلی دور از خانه نباشد و یک شب در هتلی نزدیک بمانید. ناهار خوری خارج از مسیر پرتکاپو می تواند تجربه ای رمانتیک و جدید را برای هر دوی شما فراهم کند.

 

نزدیکترین پارک را کاوش کنید

گذراندن وقت در خارج از منزل با دنیایی از فواید، از جمله پیوند و ایجاد خاطرات مادام العمر همراه است. یک کوله پشتی ببندید و برای آن روز به نزدیکترین پارک نزدیکی بروید. آندورفین ها را دریافت کنید و با هم به یک پیاده روی طولانی بروید. یا، برای شب کمپ راه اندازی کنید و کنار هم دراز بکشید و به ستاره ها خیره شوید.

 

خلاصه

رفتن به یک سفر با هم نیازی به بودجه زیاد یا سفر طولانی به یک مکان عجیب و غریب ندارد. بازدید از نقاط دور از مسیر در شهر خود یا مناظر اطراف نیز می تواند راهی عالی برای لذت بردن از مزایای سفر و کاوش با هم باشد.

با هم فعالیت داشته باشید

شرکت در فعالیت های فیزیکی با هم می تواند راه بسیار خوبی برای گذراندن وقت در کنارهم باشد. خوشبختانه، ایده های بسیار خوبی وجود دارد که به شما کمک می کند ارتباط برقرار کنید. اگر در این رابطه مواردی را حس می کنید که به شما می گوید دوستتان ندارد می توانید از مقاله ی نشانه های زنی که دوستمان ندارد استفاده کنید.

 

ورزش

فواید ورزش با هم زیاد است. نه تنها زمان بیشتری را با هم می گذرانید. بلکه سلامت کلی خود را نیز بهبود می بخشید، شکل بهتری پیدا می کنید و حتی زندگی جنسی خود را بهبود می بخشید. ورزش با بهبود تصویر بدن، کاهش اختلالات جنسی و نعوظ و برانگیختگی کوتاه مدت و بلندمدت در زنان مرتبط است.

این ممکن است به معنای پیاده روی با هم، رفتن به کلاس یوگا، استفاده از یک برنامه ورزشی در خانه، یا انجام یک بازی تناسب اندام در یک کنسول بازی ویدیویی باشد. ورزش کردن با هم می تواند به شکل یک فعالیت سنگین مانند رنگ آمیزی اتاق، تمیز کردن زیرزمین باشد.

 

رقص

آن آهنگ های قدیمی را پخش کنید (اگر هنوز آنها را دارید) یا در لیست پخش مورد علاقه خود قرار دهید. از شریک زندگی خود برای رقص در آشپزخانه درخواست کنید. این تعامل و فعالیت همراه با شادی در ذهن ماندگار خواهد بود.

این مقاله هم از دست نده :   چطور زنی را شیفته ی خود کنیم ؟

یک سرگرمی را با هم کاوش کنید

راه دیگر برای برقراری ارتباط به عنوان یک زوج، صرف وقت با هم برای کشف یک سرگرمی است. این می تواند کاری باشد که هر دوی شما از انجام آن لذت می برید، یا ممکن است از کمک به یکدیگر برای کشف علایق فردی خود لذت ببرید.

 

یک سرگرمی جدید را شروع کنید

زمینه های مشترک را پیدا کنید و به دنبال سرگرمی هایی باشید که با هم از آنها لذت ببرید. اگر نمی توانید در مورد فعالیتی که هر دو از آن لذت می برید توافق کنید، سرگرمی های جداگانه را در یک اتاق یا روی یک کاناپه انجام دهید. به عنوان مثال، اگر یک نفر دوست دارد دفترچه یادداشت بنویسد، می تواند این کار را در حالی که شریک زندگی او بازی های ویدیویی انجام می دهد، انجام دهد. اگر دچار اختلافات و ناراحتی هستید بهتر است تکنیک چگونه از همسرم عذرخواهی کنم را بدایند.

14 کار جالب برای انجام یک زوج

با هم آشپزی کنید

در نظر بگیرید که فنجان‌های اندازه‌گیری و کتاب‌های آشپزی را بشکنید تا چیزهای آشپزخانه را طعم‌دار کنید. اگر بچه دارید، حداقل یک شب در ماه بعد از خواب بچه ها شام بخورید. با هم بپزید و از یک غذای آرام و دلپذیر فقط برای شما دو نفر لذت ببرید. اگر می توانید از خانه بیرون بروید، شرکت در کلاس آشپزی با هم راهی سرگرم کننده برای یادگیری برخی از دستور العمل ها و تکنیک های آشپزی جدید است.

دوباره دکور کنید

اتاقی را برای تزئین مجدد با هم انتخاب کنید. این می تواند اتاقی باشد که نیاز به تغییر سازمانی دارد یا اتاقی باشد که می خواهید آن را تازه کنید زیرا اغلب از آن استفاده می کنید. دکوراسیون به این نیست که یک طراح داخلی چیره دست باشید. این مربوط به زمانی است که شما و شریک زندگی تان در کنار سازماندهی مجدد، تغییر کاربری یا ارزیابی مجدد نیازهایی که برای یک اتاق یا فضای خاص در خانه خود دارید، می گذرانید.

خلاصه

امتحان کردن یک سرگرمی یا فعالیت جدید با هم می تواند یک راه سرگرم کننده برای ایجاد پیوند باشد. این می تواند راهی عالی برای انجام کاری که دوستش دارید با شخصی که دوستش دارید باشد.

 

با هم استراحت کنید

فعال شدن و کاوش در سرگرمی ها می تواند سرگرم کننده باشد، اما گاهی اوقات ممکن است بخواهید با هم کاری آرام تر انجام دهید. این می تواند فرصتی عالی برای دلسردی و آرامش در حین لذت بردن از همراهی یکدیگر باشد.

کتاب را به اشتراک بگذارید

روی کاناپه یا روی تخت بخوابید و با هم کتاب بخوانید. با صدای بلند بخوانید یا با هم آرام بخوانید. باشگاه کتاب خصوصی خود را برای شما دو نفر راه اندازی کنید. درباره کتاب هایی که می خوانید با قهوه یا وعده غذایی مورد علاقه خود بحث کنید.

این مقاله هم از دست نده :   سوالاتی که باید از یک دختر بپرسید

 

به پادکست یا کتاب صوتی گوش دهید

روی کاناپه بخوابید و پادکست یا کتاب صوتی را با هم تنظیم کنید. چیز خنده‌داری را انتخاب کنید تا کمی خنده تقویت‌کننده خلق و خو را به زندگی‌تان بیافزایید، یا چیزی انگیزشی که می‌تواند شما را به‌عنوان فرد و زوج تقویت کند.

 

با هم بازی کنید

چه در حال ضربه زدن به ایکس باکس با هم باشید یا با یک بازی کارتی خوب، بازی رومیزی یا پازل، بازی ها می توانند استرس را کاهش دهند. بازی کردن با شریک زندگی تان لحظات زیادی را برای خندیدن و آزمایش روحیه رقابتی خود در اختیار شما قرار می دهد. بهتر است یاد بگیرید چطور مردی را دلتنگ خود کنید.

 

تلویزیون و فیلم تماشا کنید

تماشای تلویزیون و فیلم با هم یکی از ساده ترین فعالیت هایی است که می توانید بعد از یک روز کاری طولانی انجام دهید. اما مطمئن باشید که فقط شما دو نفر هستید که کنار هم نشسته اید و دست در دست هم گرفته اید. بدون موبایل. بدون به روز رسانی وضعیت یا پست اینستاگرام.

ماساژ زوجین را امتحان کنید

موسیقی آرامش بخش را روشن کنید، چراغ ها را کم کنید و به نوبت یکدیگر را ماساژ دهید. اگر نمی‌خواهید متعهد به ماساژ کل بدن شوید، می‌توانید ماساژ دست یا پا را امتحان کنید و ببینید به کجا می‌برید.

خلاصه

فعالیت هایی که با هم لذت می برید نیازی به کار زیاد ندارند. صرف وقت با هم برای استراحت، مطالعه یا تماشای تلویزیون می تواند لذت بخش باشد.

روی رابطه خود تمرکز کنید

انجام کارهایی که به طور خاص بر روی رابطه شما متمرکز است نیز می تواند راهی عالی برای بهبود پیوند شما باشد. چند ایده که ممکن است بخواهید بررسی کنید:

شما سال های زیادی را با هم گذرانده اید و خیلی بیشتر در راه است. کمی وقت بگذارید و زندگی مشترک خود را مرور کنید. در رول دوربین تلفن هوشمند، عکس های فیس بوک یا عکس های اینستاگرام خود پیمایش کنید و اولین عکس های خود را با هم نگاه کنید. تمام کارهایی که انجام داده‌اید و مکان‌هایی که در طول سال‌ها با هم بوده‌اید را به یاد بیاورید و تا زمانی که به جدیدترین عکس‌های مشترک خود به‌عنوان زوج برسید، به آن‌ها نگاه کنید. می توانید از مقاله ی کارهایی که عشقت رو مطیع میکنه نیز استفاده کنید.

کلام آخر

در این روند گاهی نیاز هست. به دنبال تلاش های بسیار و یا انجام کارهای خارق العاده که هزینه ای مازاد به همراه دغدغه های جدید مالی داشته باشد نباشید. تنها کافیست موارد کوچکی را خلاقانه انجام دهید و در انجام آنها استمرار و تنوع داشته باشید. در این روند اگر چالش ها و یا مسائل حل نشده ی بسیاری هست که مانع از انجام این موارد می شود می توانید از مشاوره رایگان تلفنی آوای مشاوران استفاده کنید.

4.2/5 - (16 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *