داشتن خصوصیاتی مانند صداقت، مهربانی و به طور کلی ویژگی هایی که هر انسان خوب و شایسته ای دارد همواره موجب میشود اطرافیان شما مانند دوستان، اقوام و… حس خوب و مثبتی نسبت به شما داشته و به طرف شما جذب شوند اما متاسفانه چنین ویژگی هایی تاثیر بسیار کمی در جذب و عاشق کردن جنس مخالف دارد.

ممکن است شما فردی را شدیدا دوست داشته باشید و بسیار هم برای به دست آوردنش تلاش کنید شخصی که در ذهنتان با او رویاها ساخته اید و در حسرت داشتنش هستید اما علی رغم تلاش هایی که کرده اید در نهایت او را به دست نیاورده اید فقط به این دلیل که از راه روش این فرایند اطلاعات ندارید.

در این مقاله آوای مشاوران راه های مناسبی برای عاشق کردن فرد مورد علاقه تان در اختیار شما قرار میدهد؛ این تکنیک ها شاید از نظر برخی افراد نباید انجام شود اما باید گفت که همه این راه ها فرد را مجبور به دوست داشتن شما نمیکند بلکه احتمال علاقه مند شدن به شما را بسیار افزایش میدهند.

1. چشمانتان را برنگردانید

وقتی با فرد مورد علاقه تان صحبت میکنید باید نگاهتان را به چشمان او قفل کنید چنین کاری به او القا میکند که شما را دوست دارد (هرچند هنوز چنین چیزی نیست) و باعث افزایش میزان PEA در خون او میشود. “چشمان آبنباتی” نام این تکنیک است که متخصص روابط انسان ها، لئیل لونز چنین نامی روی آن گذاشت. در این روش هنگامی که خواستید چشمانتان را از او برگردانید آن را به آهستگی انجام دهید به طوری که انگار میلی به این کار ندارید.

شاید از نظر شما چنین تکنیکی نمیتواند تاثیری داشته باشد اما باید گفت که فقط کافیست آن را به طور صحیح انجام دهید. اگر شخصیت خجالتی دارید و نمیتوانید به او خیره شوید، توصیه میشود که وقتی صحبت یکی از افراد در جمع تمام میشود بلافاصله روی خود را به سمت فرد مدنظرتان بچرخانید با این کار به او تفهیم میشود که شما به عنوان فردی که به او علاقه مندید میخواهید فورا واکنش او را ببینید.

این مقاله هم از دست نده :   در مقابل خیانت مردان چه باید کرد؟

2. اعتماد به نفس داشته باشید

هر چند این مورد برای جذب زن و یا مرد موثر است اما داشتن این ویژگی در مردان برای جذب جنس مخالف بسیار کاربردی تر و موثرتر میباشد. میتوان گفت پایه و اساس جذابیت و کاریزما برای یک مرد اعتماد بنفس است که اولین قدم برای به دست آوردن اعتماد به نفس این است که در درون خود به توانایی های خود به طور کامل ایمان داشته باشید و این را بدانید که اعتماد به نفس درونی زیربنایی برای به دست آوردن اعتماد به نفس بیرونی است.

منظور از اعتماد به نفس بیرونی ویژگی های یک فرد با اعتمادبنفس است به عنوان مثال شما به عنوان چنین فردی باید به طور صحیح نشان دهید که فرد وابسته، به کسی نیستید و همانطور که از بودن در کنار دیگران لذت میبرید از تنهایی هم لذت برده و ترسی از آن ندارید. اعتماد بنفس ویژگی هایی دارد که برای جذب جنس مخالف باید در شخصیت بیرونی شما هم نمایان شود.

زبان بدن، نحوه پاسخ دادن به سوالات طرف مقابل، داشتن سلطه و بسیاری دیگر از چنین مواردی از خصوصیات مرد با اعتماد بنفس است که حتما باید به شکلی اصولی در بیرون شما هم نشان داده شود. برای دریافت مشاوره در این زمینه از مشاوره رایگان هم میتوانید کمک بگیرید.

3. تا حدی در دسترس باشید

وقتی میخواهید کسی را به خود علاقه مند کنید نباید مدام و در فاصله های زمانی کوتاه او را ملاقات کنید و از طرفی نباید بیش از حد غیر قابل دسترس باشید. شاید شما هم مثل بسیاری از افراد فکر کنید که اگر زیاد با او ملاقات داشته باشید، او به سمت شما جذب خواهد شد این در حالیست که معمولا نتیجه ای مخالف آن به شما میدهد به جای آن سعی کنید کیفیت ارتباطی که در ملاقات های کم دارید را بیشتر کنید.

این مقاله هم از دست نده :   چیکار کنم شوهرم به من توجه کند؟

فکر کنید شما نسبت به دیدن یک وسیله خاص(هر چیزی که باشد) که نمیتوانید هر موقع که اراده کردید آن را ببینید بسیار هیجان زده میشوید اما اگر مدام آن وسیله اطراف شما باشد و هر زمان که خواستید در دسترس شما قرار گیرد قطعا هیجان گذشته را برایتان نخواهد داشت یا فرض کنید همیشه در کوچه ها خیابان ها مقدار زیادی طلا ریخته باشد در آن صورت هم ارزش زیادی ندارد و هم برای شما جذاب نیست.

4. هیجان ایجاد کنید

درست است که کارهای روتین میتواند آرامش بخش باشند اما سعی کنید که در کنار این روتین تغییراتی هم در برنامه های خود ایجاد کنید تا این تنوع علاوه بر تاثیرات مثبتی که بر روی روان شما دارد جذابیت شما را از دید دیگران بیشتر کند. دنبال کردن علایقی مانند رقص، چتربازی، هنر و… باعث میشود که از دید جنس مخالف فردی سرگرم کننده و همچنین با اعتماد بنفس، استقلال و عزت نفس باشید.

5. لمس فیزیکی درستی داشته باشید

لمس فیزیکی میتواند صمیمیت را بیشتر کند اما اگر این کار به درستی انجام نشود میتواند جذب طرف مقابل را بسیار مشکل و گاهی غیر ممکن کند. در هر مرحله از جذب که باشید باید میزان تماس فیزیکی شما بر اساس همان مرحله صورت بگیرد.

قطعا شما نباید پس از مدت کوتاهی مدام با او تماس فیزیکی داشته باشید بلکه باید چنین کاری را بعد از گذشت مدتی از آشنایی شروع کنید و در ابتدا لمس های شما باید به صورتی باشد که تصادفی به نظر برسد و با گذشت زمان و با توجه به میزان صمیمیت این لمس ها به سمت عادی تر شدن برود.

برای دانستن دقیق میزان لمس های فیزیکی و سایر سوالاتی که در ذهنتان دارید میتوانید از مشاوره رایگان تلفنی استفاده کنید.

6. شنونده خوبی باشید

اکثر افراد بیشتر از آنکه شنونده باشند سعی میکنند صحبت کنند و بسیار تمایل دارند که طرف مقابلشان به خوبی به صحبت های آنها گوش دهند و از این طریق حس خوبی دریافت میکنند پس شما هم بیش از آنکه صحبت کنید، شنونده خوبی باشید.

این مقاله هم از دست نده :   نحوه مدیریت رابطه عاطفی

باید شنونده بودن خود را به خوبی از طریق زبان بدن، ارتباط چشمی و تایید کلامی به خوبی نشان دهید. شک نکنید که همه از برقرای ارتباط با کسی که شنونده خوبیست لذت میبرند و این ویژگی میتواند محبوبیت شما را بسیار افزایش دهد.

7. از کلیشه ها دوری کنید

اینکه هیچکدام از ما افراد حوصله سربر را دوست نداریم طبیعیست و بیشتر به سمت کسانی جذب میشویم که نسبت به بقیه متفاوت و حتی در برخی موارد عجیب باشند؛ برای اینکه حوصله سربر نباشید باید از کلیشه ها و موارد خسته کننده به شدت دوری کنید.

به عنوان مثال هنگامی که درحال چت کردن با طرف مقابل خود هستید به جای آنکه صحبت خود را با “سلام، چطوری؟” شروع کنی و بعد اتفاق جالبی که همان روز برایت افتاده را تعریف کنید بگو” وااااااای باورت نمیشه اگه بکم امروز چیشد…” و بعد چت را ادامه بده.

8. چت را در اوج تمام کنید

هنگام چت کردن با او لزومی ندارد که حتما چت را به یک پایان برسانید هنگام چت کردن زمانی که صحبت هایتان به اوج رسیده و طرف مقابلتان از آن لذت میبرد آن را در همان نقطه به بهانه ای مانند کار ناگهانی که برایتان پیش آمده تمام کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که فقط گاهی چنین کاری کنید نه همیشه؛ اگر این تکنیک را به درستی اجرا کنید بعد از مدتی ادامه دادن متوجه تاثیر آن خواهید شد.

جمع بندی

موارد بالا تعدادی از تکنیک های موثر در جذب فرد مورد علاقه تان است که به جز آن ها موارد دیگری هستند که در جذب موثرند که برای مردان و زنان متفاوت هستند بنابراین با استفاده از مشاوره میتوانید تکنیک هایی دقیق تر هم آموزش ببینید به این نکته توجه کنید که اغلب این تکنیک ها نیازمند تمرین و تکرار هستند و هیچ تکنیکی وجود ندارد که بتواند در عین آسانی باعث شود یک شبه فردی که به آن علاقه دارید را جذب کند.

 

امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *