کارهایی برای جذب خاستگار

کارهایی برای جذب خاستگار

باتوجه به تغییر شرایط کنونی جامعه و اینکه دیگه مثل سابق نیست. خانواده ها برای ازدواج ترجیح میدن فرزندشون خودش فرد مناسب رو انتخاب کنه. نیاز هست که افرادی که تصمیم برای تشکیل زندگی و ازدواج دارن تلاش بیشتری داشته باشن. دراصل نکته ی مهم اینجاست که روشی درست و هدفمند رو برای این موضوع انتخاب کنن.

در این مقاله آوای مشاوران سعی داره با گفتن چندین مورد شمارو در داشتن روشی درست و هدفمند همراهی کنه .

 

  1. فعالیت های اجتماعی

این موضوع  که داشتن خاستگار باعث ازدواج سریع و بهتر میشه غیر قابل انکاره ، نکته ی مهم اینجاست که برای داشتن خاستگار نیاز به حضور فعال و مستمر شما در جامعه هست .

چرا که نیاز هست در جامعه  دیده بشید و با ویژگی هایی که دارید نظر افراد رو به عنوان خاستگار و یا معرف برای ازدواج جلب کنید. مقاله ی چطور زنی جذاب باشیم نیز کمک کننده خواهد بود.

مزایای فعالیت های اجتماعی :

 

اعتماد به نفس

 

زمانی که درگیر فعالیت های متعدد اجتماعی بشید سطح اعتماد به نفس و نه اعتماد به سقف خودتون رو هم بالا می برید و متوجه میشید که چقدر قابلیت های متعددی داشتید ، اگر یک زن دیدگاهش درمورد خودش تغییر کنه و در خودش ارزش و توانمندی هایی ببینه قطعا دیگران هم متوجه ی تمام این موارد در اون میشن و این باعث میشه که افراد بیشتری به سمت شما جذب بشن .

این مقاله هم از دست نده :   7 راهی که بیشتر دوست داشتنی شویم

 

دشمن افسردگی

وقتی که افراد به زمانی که برای ازدواج خود تعیین کردن نزدیک تر میشن. فشار های روحی زیادی به خودشون وارد میکنن. این فشارها باعث میشه که منزوی بشن واز دیگران هم فاصله بگیرن و یا کلا مشغول کار بشن.

نکته ی مهم اینجاست که فعالیت های اجتماعی رو باید از کار جدا کنید. اینکه عضو گروهی ورزشی باشید وتعطیلات خودتون رو، با طبیعت گردی ورفتن به کوه یا جمع های دوستانه بگذرونید. باعث میشه که از نظر روحی و خلقی در سطح بالایی قرار بگیرید و حتی استرس کمتری رو هم تحمل کنید.

مقاله ی کاهش استرس در سه دقیقه نیز کمک کننده خواهد بود.

 

پرورش خود

 

زمانی که در ارتباط با افراد مختلفی قرار می گیرید. به شناخت بیشتری نسبت به خودتون و ویژگی هایی که دارید بخصوص توانمندی هاتون می رسید. با این شناخت بهتر میتونید مسیر پرورش استعداد و ویژگی های بارزی که دارید رو در پیش بگیرید. درحقیقت  با اینکار به جذابیت های خودتون بیافزاید. می توانید در این روند از مشاوره فردی استفاده کنید.

 

رشد فردی

اگر به صورت هدفمند، در موقعیت ها و فعالیت های اجتماعی که دوست دارید نقشی در اونها داشته باشید رو انتخاب کنید. قطعا رفته رفته به رشد فردی خودتون کمک می کنید. درواقع فردی که بتونه از سلامت روحی روانی بالایی برخوردار باشه.درک اجتماعی بالایی داشته باشه، آموزش های خاصی رو گذرونده باشه از سطح جذابیت بالاتری برخوردار هست. زمانی که افراد در ارتباط باهاش قرار می گیرن، بیشتر جذب میشن و دوست دارن این فرد در زندگیشون ماندگار باشه .

در جهت رشد فردی خودتون میتونید از مطالعه ی کتاب های مناسب و مفید تا کارگاه های روانشناسی جهت مهارت های زندگی بهره ببرید.

  1. زنی توانمند باش

این موضوع که شما ویژگی ها و توانایی های خاص و مهمی داشته باشید باعث جذب افراد زیادی میشه . اما چطور ؟ آگاهی در مورد این موضوع که مردها عاشق چه زنانی می شوند به شما کمک می کند.

این مقاله هم از دست نده :   علائمی که نشان میدهد همسرتان به شما خیانت کرده!

 

قدرت تصمیم گیری برای خود

اگر شما هنوز در تصمیم گیری های زندگیتون دچار مشکل هستید. به این شکل که بند ناف عاطفیتون بریده نشده و خانواده باید برای شما تصمیم بگیرن یا اینکه بر روی تصمیمات خودتون نمیتونید ثابت و متعهد باشید. مدام تصمیمات خودتون رو تغییر میدید، قطعا اطرافیان هم متوجه ی این موارد در شما میشن و سعی میکنن برای روابط جدی روی شما حساب نکنن. اینکه شما صرفا در فعالیت های اجتماعی حضور داشته باشید کمک کننده نیست. بلکه موضوع مهم این هست که این حضور شما به صورت موثر باشه. یعنی ویژگی های نامناسب و نقطه ضعف های خودتون رو هم به مرور رفع کنید و در جهت رشد فردی خودتون برای ایجاد ارتباطی موثر تلاش کنید .

زمانی که زنی باشید که از نظر روانی دارای استقلال هست.  از دید دیگران هم میتونید فردی مناسب برای زندگی و به عنوان تکیه گاهی امن باشید.

 

 

جاذبه های ماندگار داشته باش

درسته که زیبایی ظاهری باعث جذب جنس مخالف میشه، اما نکته ی اصلی اینجاست که جاذبه های ماندگاری مثل:

زیبایی های درونی و باطنی، شخصیت فرد، ویژگی های رفتاری، اهمیت بالایی برای جذب افراد داره. با گذشت زمان چهره و صدای افراد کم کم برای ما عادی میشه. با گذشت ماه ها  و سالها موردی که اهمیت بیشتری پیدا میکنه. در حقیقت ویژگی های شخصیتی افراد که دلیل بر ادامه ی رابطه هست. بنابراین سرمایه گذاری برای رشد و توسعه ی فردی با همراهی مشاور متخصص و استفاده از موارد مختلف آموزشی اهمیت زیادی داره.

این مقاله هم از دست نده :   سوالاتی که باید از یک دختر بپرسید

 

آدم شناس خوبی باش

یکی از موارد مهم در ارتباطات توانایی شناخت افراد هست. به طوری که بدون قضاوت افراد و یا برچسب زدن روی افراد، توانایی پیدا کردن شناختی درست نسبت به اونهارو داشته باشید یک توانایی بزرگی محسوب میشه. وقتی افراد رو به خوبی بشناسیم، با توجه به شناختی که پیدا می کنیم بهتر اونهارو در شرایط مختلف درک می کنیم. می تونیم با توجه به ویژگی هایی که داره رفتارهای مناسبی داشته باشیم.

در این حالت افراد بیشتر جذب شما میشن، چون میدونن قرار نیست قضاوت بشن و یا برچسبی بهشون زده بشه. در عین حال که میتونن خودشون باشن رفتارها و برخوردهای مناسبی باهاشون میشه و شما رو به عنوان انسانی خاص و موثر می بینن.نشانه های مردی که شما را می خواهد می تواند مقاله ی مفیدی باشد.

چطور میتونیم به همچین فردی تبدیل بشیم؟ در درجه ی اول این مورد رو به خاطر داشته باشید که  نیاز ما به شناخت درست و مناسبی از خودمون برسیم.

  • شخصیتی که داریم،
  • ویژگی هامون، نقطه ضعف هایی که داریم.
  • درد و رنج ها و زخم هایی که داریم.
  • تله های فکری و خطاها یی که تکرار می کنیم ….

اگر به شناخت خودمون برسیم. بتونیم خودمون رو درک کنیم و بپذیریم، میتونیم وارد دنیای افراد دیگه هم بشیم و ارتباطی موثر برقرار کنیم .

 

کلام آخر

درواقع مواردی که در این مقاله گفته شد راهکارهایی هستن که نیاز به داشتن مداومت و همراهی با خود درونیتون داره. به طوری که بتونید رفته رفته در هر یک از این زمینه ها خودتون رو پرورش بدید. به رشد و توسعه ی فردی برسید، تا در زمینه ی روابط هم به خوبی عمل کنید.

در این زمینه، میتونید ازمشاوره ازدواج همراهی بخواید، تا با کمک تست ها و تکنیک های خاصی که وجود داره. شمارو در زمینه ی خودشناسی و رشد فردی و زندگی همراهی کنن و به نتایج دلخواه برسید. این روند به شکل مشاوره رایگان تلفنی پیش خواهد رفت.

 

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *