نشانه های زنان هات

این سوال، یکی از سوالات مهم و پرتکرار زن ها است که زیبایی ظاهری مهم است یا زیبایی باطنی و رفتاری. برخی از زنان معتقد هستند که مردان فقط به ظاهر خانم‌ها توجه می‌کنند و اصلا به رفتارهایشان توجه نمی‌کنند یا اصطلاحا می‌گویند:«عقل‌شون به چشم ‌شونه» اما تا چه حد این موضوع درست است؟ زیبایی و جذابیت ظاهری و رفتار باید در کنار هم باشد. اگر کسی از لحاظ ظاهری زیباترین باشد اما نداند چگونه باید با مردش ارتباط برقرار کند، اعتماد به نفس نداشته باشد و یا مهارت‌های لازم را نداشته باشد، در نظر مرد هم اصلا جذاب نخواهد بود.

در مقابل کسی که از لحاظ رفتاری ایده‌آل‌ترین و جذاب‌ترین باشد اما به ظاهر خود رسیدگی نکند و اهمیت ندهد، این شخص هم جذاب نخواهد بود. بنابراین جذابیت ظاهری یا جذابیت رفتاری به تنهایی کافی نیستند، بلکه باید در کنار هم باشند و هر دو در یک شخص باشند. ویژگی‌های ظاهری را می‌توان با آرایش و پیرایش و… زیباتر کرد اما ویژگی‌های رفتاری، نیازمند تلاش و کوشش و کار کردن شخص بر روی خود است .

سکس هات

داشتن رابطه ی جنسی با کیفیت بالا از جمله عوامل تقویت کننده ی رابطه ی زوجین هست. در این روند برخی از زوجین اینگونه تصور می کنند. که باید صرفا ظاهری جذاب داشته باشند. اما از آنجایی که رابطه ی جنسی یک ارتباط صرفا جسمی نیست و با احساسات و عاطفه ی زوجین در ارتباط است. ویژگی های خاص شخصیتی و رفتارهای ویژه ای می تواند در داشتن رابطه ی جنسی عالی موثر باشد.

چند ویژگی اصلی سکسی:

اعتماد به نفس و دوست داشتن خود

شجاعت و ابراز احساسات

فردیت و وابستگی ایمن

زیبایی و خود مراقبتی

صداقت و اعتماد

هدف – آرزو

خودانگیختگی و انگیزه

اکنون به چند نشانه از زنان هات اشاره می کنیم :

 

این مقاله هم از دست نده :   تربیت جنسی کودک از چه زمانی ؟ کجا؟ چگونه؟

ارتباط چشمی عمیق برقرار می‌کنند

بسیاری از احساسات از طریق چشم‌ها منتقل می‌شوند چون چشم‌ها دریچه قوی و گسترده‌ای برای انتقال احساسات هستند. خانمی که بتواند ارتباط چشمی قوی برقرار کند، در حین رابطه نیز می‌تواند این کار را انجام دهد و لذت و احساس را در رابطه بیشتر کند. توانایی در برقراری ارتباط چشمی، بسیار مهم است و ارتباط عاطفی، عشق، احساس و صمیمیت را افزایش می‌دهد.

 

توانایی خنداندن شما و اطرافیانش را دارند

یکی از ویژگی‌های زنان هات این است که او توانایی خنداندن شما و اطرافیانش را دارد. در شرایط خاص می‌تواند جو را عوض کند و دیگران را خوشحال کند. این موضوع در رابط جنسی نیز مهم است. خانمی که می‌تواند رابطه جنسی را از فضای جدی و خشک دور کند و گاهی شما را بخنداند، لذت را در رابطه افزایش داده است .  مقاله ی چطور زنی جذاب باشیم کمک کننده خواهد بود.

پرشور و احساس هستند

خانمی که هات است، معمولا پرشور و احساس و پرانرژی است. جرکات و رفتارهای او انرژی خاصی دارد و حتی در شرایط سخت نیز معمولا روحیه و انرژی خود را حفظ می‌کند. چنین خانمی، در رابطه جنسی نیز بسیار پرشور و هیجان خواهد بود و می‌تواند گاهی در نقش فاعل نیز باشد، به این ترتیب رابطه لذت‌بخش‌تر خواهد بود .

اهل مشروبات الکلی یا دخانیات نیستند

 

این موارد نه تنها جذابیت یک خانم را به شدت کاهش می‌دهد، بلکه بر روی میل و  قدرت جنسی او نیز تاثیر منفی می گذارد، بنابراین خانمی که هات باشد هرگز مشروبات الکلی یا دخانیات مصرف نخواهد کرد تا بتواند رابطه جنسی خوبی داشته باشد و همچنین سلامت جسمانی و روانی خود را نیز حفظ کند .

 

برای رابطه جنسی پیش‌قدم می‌شوند

 

یکی از ویژگی‌های خانم گرم مزاج این است که او برای برقراری رابطه جنسی پیش قدم می شود و همیشه صبر نمی‌کند تا شوهرش شروع کند. مردان نیز زنانی را بسیار جذاب می‌دانند که گاهی آنها برای رابطه پیش‌قدم شوند. به خاطر داشته باشید که اگر خانم گاهی رابطه را شروع کند، هیچ مشکلی ندارد و این طرز فکری قدیمی که مرد فاعل رابطه جنسی است، اشتباه است، بلکه خانم و آقا باید در کنار هم رابطه را پیش ببرند و این لذت را برای یکدیگر ایجاد کنند . درواقع این زنان اگز از لحاظ جنسی دچار مشکلاتی باشند سعی در حل این مسئله با کمک مشاوره ی جنسی خواهند داشت.

 

مهارت برقرار کردن ارتباط فیزیکی خوب را دارند

خانمی که این مهارت را دارد که ارتباط فیزیکی خوبی را با شوهرش برقرار کند و معاشقه انجام دهد، خانم گرم مزاجی است. بوسیدن، نوازش کردن، در آغوش گرفتن و حتی ماساژ دادن شوهر، بهبود رابطه جنسی و عاطفی زوجین کمک می‌کند و باعث افزایش عشق و صمیمیت می‌شود. اگر درگیر اختلال جنسی باشند سعی در حل آن دارند.

این مقاله هم از دست نده :   آموزش تربیت جنسی

 

اهل کسب تجربیات جدید هستند

یک خانم هات در زندگی دوست دارد تجربیات جدید و هیجان انگیز کسب کند و از لحاظ شخصیتی، گشایندگی زیادی دارد یعنی ناشناخته‌ها و کارهای جدید را دوست دارد. این زنان، در رابطه جنسی نیز اهل تنوع و هیجان هستند و دوست دارند تجربیات جدید کسب کنند. هر چقدر در رابطه تنوع و هیجان بیشتر باشد، رابطه لذت‌بخش‌تر خواهد بود . آگاهی ازنشانه های زنان با میل جنسی بالا به شما کمک می کند عملکرد بهتر داشته باشید

عجول نیستند

زنانی که در زندگی و کارهای روزمره‌شان عجول نیستند و بلدند کارها را سرِ فرصت و به خوبی انجام دهند، در رابطه جنسی نیز عجول نیستند و سکس را یک رابطه مکانیکی نمی‌دانند، بلکه برای آن وقت می‌گذارند و با حوصله همه چیز را انجام می‌دهند .

از زمان حال لذت می‌برند

زنانی که بیشتر از زمان حال لذت می‌برند، کمتر نگران آینده هستند و در گذشته زندگی نمی‌کنند، از رابطه جنسی نیز بیشتر لذت می‌برند چون به جای استرس و اضطراب در حین رابطه، این مهارت را دارند که از لحظه لحظه زندگی و کاری که انجام می‌دهند لذت ببرند و روی آن تمرکز کنند .

 

ورزش می‌کنند

زنانی که اهل ورزش و فعالیت بدنی منظم هستند، زنان هاتی محسوب می شوند. ورزش به افزایش میل جنسی مردان و زنان کمک می کند و علاوه بر آن، باعث تناسب اندام می‌شود و به حفظ سلامت جسمانی و روانی نیز کمک می کند. به علاوه ورزش کردن طراوت و انعطاف پذیری بدن را بیشتر می کند که همه این موارد در سکس موثر هستند. از ورزش های مناسب برای کاهش استرس استفاده می کند.

خجالتی نیستند

زنانی که خجالتی نیستند در رابطه جنسی نیز می‌توانند آنچه را که می‌خواهند به زبان بیاورند و بی‌پروا و بدون خجالت و ترس رفتار کنند. طبیعتا هر چقدر خجالت شخص کمتر باشد، اعتماد به نفسش بیشتر خواهد بود و بهتر می‌تواند رابطه را پیش ببرد. این زنان در لذت دادن به مرد خود نیز راحت هستند .

 

آگاهی و دانش زیادی درباره رابطه جنسی دارند

زنانی که آگاهی و دانش زیادی درباره رابطه جنسی دارند و یا درباره آن مطالعه می‌کنند، احتمال دارد که بتوانند این مطالعات را در رابطه خود نیز به کار بگیرند و روی خود کار کنند تا در رابطه زناشویی، عملکرد بهتری داشته باشند. بنابراین این زنان، می‌توانند از لحاظ جنسی گرم باشند .

این مقاله هم از دست نده :   زودانزالی

 

ظاهر و تمیز و مرتبی دارد و به خود رسیدگی می‌کند

خانم‌های هات از لحاظ ظاهری بیشتر اوقات به خودشان رسیدگی می‌کنند و ظاهر تمیز، مرتب و آراسته دارند. این زنان می‌دانند که همیشه باید متناسب با موقعیتی که در آن هستند لباس بپوشند و لباس‌شان باید متناسب با اندام‌شان باشد و از لباس‌های تنگ یا گشاد، پرهیز می‌کنند چون این لباس‌ها اندام را به خوبی نشان نمی‌دهند و مناسب نیستند. این زنان برای جلب توجه لباس نمی‌پوشند .از خود مراقبت می کنند تا در برابر عفونت های جنسی در امان باشند.

آرایش غلیظ و زیاد نمی‌کند

این زنان آگاه هستند که آرایش غلیظ و زیاد برای هیچ کس مناسب نیست چون هر خانمی زیبایی طبیعی خاص خود را دارد و باید آرایش ساده و معمولی انجام دهد که هم زیباتر شود و هم زیبایی‌های طبیعی‌اش پنهان نشوند. این زنان اعتماد به نفس کافی دارند و سعی در پوشاندن عیب و نقص‌های احتمالی خود را ندارند .می توانید از مقاله ی مردان عاشق چه زنانی می شوند نیز استفاده کنید.

نشانه های زنان هات

خوشبو است

زنان هات به عطر یا ادکلنی که استفاده می‌کنند، اهمیت می‌دهند و همیشه در خانه یا بیرون از منزل، خوشبو هستند .

به بهداشت فردی خود اهمیت می‌دهد

 

رعایت بهداشت فردی هم برای مردان لازم است و هم برای زنان و نوعی ضرورت به  حساب می‌آید. البته بهداشت فردی نه تنها در بیرون از منزل، بلکه در منزل نیز باید رعایت شود چون بر روی روابط عاطفی و جنسی با همسر، تاثیر مستقیم می‌گذارد و بسیار مهم است. قطعا افراد بدبو که اصلا به بهداشت فردی خود اهمیت نمی‌دهند، دوست‌داشتنی و جذاب نیستند

 

لباس‌های زیبا و تحریک‌پذیر می پوشد

خانمی که هات باشد، به لباس‌ها و پوشش خود در منزل، بسیار توجه خواهد کرد و بیشتر اوقات سعی می‌کند چیزی بپوشد که در شان او باشد و او در نظر شوهرش جذاب و زیبا به نظر برسد. همچنین در رابطه جنسی نیز لباسی تحریک‌پذیر و زیبا می‌پوشد. متاسفانه بسیاری از خانم‌ها این مورد را رعایت نمی‌کنند چون گمان می‌کنند که زیبا و آراسته بودن فقط برای بیرون از منزل است، در حالی که اتفاقا باید برای شوهرشان زیبا و خواستنی باشند و نه برای دیگران که بیرون از منزل هستند. البته که در جامعه هم باید آراسته و تمیز بود اما زیبایی و جذابیت، برای داخل منزل است و همکاران و همسایه‌ها و…..

کلام آخر

تمام موارد گفته شده ممکن است در اکثر زنان وجود داشته باشد. اما اینکه انتخاب کنند این موارد را در رابطه ی جنسی و عاطفی خود به کار بگیرند یا زنی خاموش و سرد باشند به عوامل و چنبه های مختلفی بستگی دارد. یکی از موارد مهم عملکرد یک آقا در رابطه ی عاطفی و جنسی هست که نیاز به مهارت های خاصی هست که می توانید با همراهی مشاور متخصص و استفاده از هدیه ی مشاوره رایگان تلفنی از این خدمات استفاده کنید.

4.1/5 - (7 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *