مردان عاشق چه زنانی می شوند؟

واقعا مردان عاشق چه زنانی می شوند؟ در طول زندگی شاید حتی در اطراف خویش زنان زیادی را مشاهده کرده باشیم که در روابط خود به کرار شکست میخورند و چیزی که از هر رابطه عایدشان میشود یک آسیب است . اما با یک بازنگری ساده به خود و رابطه شان میتوانیم دریابیم که شکست یک رابطه میتواند چند دلیل داشته باشد. از سیکلهای معیوب تکرار شونده ای که افراد تمایل به آن دارند تا عدم مهارت های لازم برای داشتن یک رابطه ی مناسب . که از مقاله ی فرمول ازدواج موفق هم می توان استفاده کرد.

آوای مشاوران در این مقاله در این مقاله سعی کرده ایم به شما  درمود چند قانون که بر گرفته از کتاب جذاب و خواندنی زنان زیرک میباشد را ارائه دهیم . تا از این به بعد در روابط خود متفاوت تر از گذشته  باشیم.

مقاله ی تکنیک بهبود رابطه ی عاطفی نیز کمک کننده خواهد بود.

قوانینی که هر زنی باید بداند

 

قانون شماره 1

 در زندگی به‌دنبال هرچه بدوید از شما فرار خواهد کرد.

این یک حقیت است هیچ کس از یک موجود سمج و به اصطلاح سریش خوشش نمی آید زیرا  این رفتار نشان می‌دهد که فرد  فاقد اعتماد به‌نفس است و یا درمانده و گدای محبت است و حتی یا آماده است خودش را  تمام و کمال  تقدیم هر مردی که از راه می‌رسد بکند .

این مقاله هم از دست نده :   چطور عشقم رو فراموش کنم؟

با این رفتار  مرد معمولا حس احترامش را نسبت به زن از دست می‌دهد.و دیگر تمایلی به نزدیک‌شدن به زن نداشته باشد.

قانون شماره‌ی 2

زنانی که مردان برای به‌دست‌آوردن آنها می‌جنگند استثنائی نیستند. این زنان معمولاً توجه بیش از حد نشان نمیدهند !

رابطه یک بازی نیست که بتوانی در آن طرف مقابلت را فریب دهی. رابطه یعنی چگونه خودت را به طرف مقابلت میشناسانی ؛ آیا  نیازمند محبتی یا خواهان رابطه با یک همراه !

اگر از روز اولِ رابطه خودت را شکننده نشان بدهی و نشان دهی که آمادگی کوتاه آمدن را در مقابل وی داری  چه خواهد شد؟  بله ! مرد فکر خواهد کرد تو ضعیف هستی و محتاج او هستی  و شما هر چه نرمش خرج کنی او نیز انتظار نرمش بیشتری دارد . زنان مطیع باید بدانند از خود گذشتگی بیش از حد و تمایل به ارضا کردن بی چون چرای  طرف مقابل  بار مسئولیت ها را از  روی دوش او برمیدارد آنوقت است که تو  باید این رابطه را ببوسی و بگذاری کنار.

مقاله ی چطور دل شوهرم رو ببرم نیز کمک کننده خواهد بود.

 قانون جذب شماره‌ی 3

 زنی برای مردان یک درگیری ذهنی  به حساب می‌آید که ثابت‌قدم و مستقل باشد و به مردان حس مالکیت را القا نکند.

 

زمان است که در مورد کیفیت رابطه‌ی شما تصمیم می‌گیرد. زن مطیع در هفته‌ی اول رابطه درحالی‌که حوصله‌اش سررفته روی مبل ولو می‌شود، و شریکش درحال سرگرم‌کردن خودش است. فوتبال تماشا می‌کند، آکواریوم شخصی‌اش را تمیز می‌کند، گیتارش را کوک می‌کند، یا سرش را با موتور ماشین گرم می‌کند. اما این زن بیچاره کلمه‌ای به زبان نمی‌آورد، ناخن انگشت شستش را می‌جود و به هم‌نشینی با شریکش ادامه می‌دهد

از سوی دیگر زن زیرک جرئت اظهارنظر دارد و با قدرت جلو می‌رود. این کار بد نیست، چراکه مرد متوجه می‌شود که اجازه ندارد از شریکش کولی بگیرد! اما یادت باشد که تنها با حرف‌زدن و مجادلات کلامی برای مردان چالش‌برانگیز نخواهی بود. باید در عمل نشان بدهی که چقدر آمادگی داری خودت را به رابطه‌ای حوصله‌سربر ترجیح دهی !

این مقاله هم از دست نده :   زوج های خوشبخت چه کسانی هستند؟

مقاله ی 12 چیزی که نباید به مردها بگویید نیز کمک کننده خواهد بود.

قانون جذب شماره‌ی 4

 گاهی مردان عمداً تماس نمی‌گیرند، فقط برای اینکه بفهمند واکنشت چیست !

این در ذات مردان است که علاقه دارند طرف مقابل را امتحان کنند. حتی بچه‌ها گاهی رفتاری نشان می‌دهند که آستانه‌ی تحمل دیگران را بسنجند. رفتار این‌چنینی در حیوانات خانگی هم مشاهده شده. این بخشی از قانون طبیعت است.

گاهی اوقات هم مردان عقب‌نشینی می‌کنند تا به اطمینان دست پیدا کنند. هیچ مردی نمی‌گوید «عشقم  من باید مطمئن بشم چقدر به من علاقه داری و من کجای زندگی تو هستم.» درمقابل او کمی خودش را عقب می‌کشد تا ببیند واکنش تو چیست.

اگر احساساتی برخورد کنی او هم احساس خواهد کرد می‌تواند عواطف تو را کنترل کند. و اگر این رفتار احساساتی و آسیب‌پذیری ادامه‌دار شود، پس از مدتی کردار و منش تو اورا به چالش نخواهد کشید، چراکه قابل پیش‌بینی خواهی بود. این عقب‌نشینی‌ها کم‌کم به یک عادت تبدیل خواهد شد؛ به یک سرگرمی برای استراحت و دوری از مسئولیت‌های رابطه. اگر هربار مدت بیشتری تو را بی‌خبر می‌گذارد

به او نشان بده که حساسیتی روی این مسئله نداری. این رفتار تو باعث می‌شود ‌کمی شک کند که وقتی نیست دلت برایش تنگ نشده و دیگر نیازمند او نیستی. و این دلیلی می‌شود که دوباره به سمت تو بیاید چون فکر می‌کند دیگر محتاج او نیستی.

سعی کن از عبارت‌هایی مثل «چرا با من در تماس نبودی.»، «چرا من رو یک هفته بی‌خبر گذاشتی.» استفاده نکنی. طوری وانمود کن انگار اصلاً متوجه نشده‌ای چند روزی از او بی‌خبر هستی (چون تو هم مشغول خوش‌گذرانی و وقت‌گذاشتن برای خودت بوده‌ای)، و او خودش به سمتت می‌آید. می‌پرسی چرا؟ چون فکر می‌کند دیگر کنترلی روی تو و نگه‌داشتن تو برای خودش ندارد.

مقاله ی 11 روش جذب مردان نیز کمک کننده خواهد بود.

این مقاله هم از دست نده :   راههای شناخت فرد مناسب برای ازدواج
مردان عاشق چه زنانی می شوند؟

قانون جذب شماره‌ی 5

دست ‌نیافتنی بودن یعنی یک چالش برای به‌دست‌آوردن !

یک‌بار دیگر می‌گویم که وارد رابطه شدن مثل بازی‌کردن نیست. رابطه داشتن یعنی درک خوی انسانی و رفتار مطابق ذات چالش‌طلب مردان. هنگامی که یک مرد با زنی آشنا می‌شود که به نظر بی‌عاطفه و سرد می‌آید، مرد خودش را به چالش می‌کشد که محبت او را جلب کند

حال اگر یک مرد تلاش کند خودش را برتر نشان دهد و از بالا به یک زن نگاه کند، اما زن به‌جای اینکه خودش را دست‌کم بگیرد وقار و غرور خودش را حفظ کند، ورق برمی‌گردد. همان مردی که از تعهد فراری بود، ناگهان طالب رابطه می‌شود . اما اگر از همان ابتدا شخصیت زن برایش ذلیل و وابسته جلوه کند، ارزشش را پیش مرد از دست می‌دهد.

اشتباه دیگری که یک زن می‌تواند مرتکب شود خودکم‌بینی ست. وقتی با او هستید هرگز نباید راجع به جراحی پلاستیک یا وزن رویاییت با او  صحبت کنی. فرصت تعریف و تمجید شنیدن را از خودت نگیر. این همان وقتی است که باید از زیبایی باطن و بیرون خودت مطمئن باشی .

مقاله ی چیزهایی که برای مردها از زیبایی مهم تر است نیز کمک کننده خواهد بود.

قانون جذب شماره‌ی6

نگرش تو نسبت به خود چیزی‌ست که مردان درمورد تو باور خواهند کرد.

اتفاق دیگری که ممکن است بیفتد این است که  حتی یک زن زیبارو  هم می‌تواند خودش را در چشم مردان، زشت جلوه بدهد، تنها کافی‌ست اعتمادبه‌نفس پایینی داشته باشد !در مقابل چنین رفتاری ممکن است  طرف مقابل سعی کند تو را متقاعد کند که زیبا هستی. اما اگر با اعتماد به ‌نفس و خودپسند جلوه کنی خودش متقاعد خواهد شد که تو جذاب هستی . استفاده از راهکارهای افزایش اعتماد به نفس مفید خواهد بود.

هرگز فکر نکن به اندازه‌ی کافی خوب و قابل قبول نیستی. با این رفتار مجبور خواهی بود خودت دنبال مردان بدوی. ذائقه‌ی هرکس متفاوت است؛ مردی که به نظر بدقیافه بیاید در مقایسه با مرد دیگری می‌تواند خوش‌قیافه به نظر برسد. در اولین برخورد ظاهر و قیافه حرف اول را می‌زند. بعد از آشنایی و شکل‌گیری احساسات تنها چیزی که مهم است رفتار و منش است. چیزی که مهم است توانایی‌های توست .

مقاله ی اختلال روانی و ازدواج نیز کمک کننده خوهد بود.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم چندین مهارت به شما جهت رابطه ای بهتر داشتن را  آموزش دهیم . تا بتوانید روابط بهتر و موثرتری داشته باشید . اما گاهی فرد به نسبت شرایط و ویژگی های شخصیتی که دارد با چالش های متفاوتی در این زمینه برخورد می کند.بهترین راهکار دریافت راهنمایی و مشاوره از مشاوره فردی است.

نوسنده : فهیمه ازبکزایی .

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *