11 راه جذب کردن مرد ها

وابسته کردن مرد به خود یکی از دغدغه های امروزه زنان است. برای این مورد بهتر است راه جذب مردان را بدانید اینکه چگونه همسر و یا مرد مورد علاقه شان را پایبند خود کنند. ممکن است برخی از افراد فکر کنند که زیبایی تنها عامل جذب مردان است. اما حقیقت این است که زیبایی پس از مدتی عادی می شود و چیزهایی فراتر از زیبایی و ظاهر جذاب در وابسته کردن مردان موثر هستند. مردان به اندازه زنان پیچیده نیستند و نسبت به زنان بیشتر قابل پیش بینی می باشند. تحقیقات نشان داده است که انجام برخی کارها، تقریبا بر همه مردان موثر واقع می شود. و به این ترتیب می توان قلب آن ها را تسخیر کرد.

آوای مشاروران علاوه بر مواردی که در مقاله ی چگونه زنی جذاب باشیم عنوان کرد موارد مهمی را در این مقاله برای جذب مردان نیز ارائه می دهد.

راه اصلی جذب مردان چیست؟

حتما بارها دیده اید که بسیاری از دخترانی که ظاهر چندان جذابی ندارند، همسرشان را شیفته خود کرده اند. راز وابسته کردن مردان به خود، در زیبایی ظاهری نیست. مسلم است که آراستگی نقش بسیار زیادی در رابطه عاشقانه دارد اما همه چیز نیست. از مقاله ی چطور دل شوهرم رو ببرم استفاده کنید.

زیبایی پس از مدتی برای افراد تبدیل به یک امر عادی می شود و آن چیزی که باقی می ماند نگرش و باور افراد نسبت به یکدیگر است. مردی که باور داشته باشد همسرش فردی ارزشمند و بی نظیر است، همواره عاشق و وابسته او خواهد ماند. این را بدانید که این نگرش را خود شما می توانید به وجود آورید.

برای جذب مردان به ظاهر خود اهمیت دهید

اولین چیزی که یک مرد در شما می بیند، ظاهرتان است. چه شما و چه شخصی دیگر، در ابتدای ملاقات با یک فرد، هیچ ایده ای از آن چه درون ذهن دیگری می گذرد ندارید. در نتیجه، شما باید در ابتدا با ظاهر خود جایگاهی در دل دیگری پیدا کنید. منظور ما این نیست که در پوشش و آرایش و آراستگی افراط کنید.

این مقاله هم از دست نده :   زنان شیفته چه مردانی میشوند

لباس های خوبی انتخاب کنید، سعی کنید به هارمونی رنگ ها توجه کنید و لباس هایتان را ست کنید. کسی آرایش زیاد را دوست ندارد اما کمی از آن گاهی لازم است. هیچ کسی یک فرد شلخته و نامرتب را دوست نخواهد داشت. در نتیجه، از جمله مهم ترین سیاست زن در جذب مردان، رسیدگی به ظاهر و آراستگی است. حتی سعی کنید نشانه های یک زن هات را بدانید تا در زندگی زناشویی از آن استفاده کنید.

هیجان و آرامش، هر دو در کنار هم

همیشه سعی کنید سرحال و سرزنده باشید. به کارهایی بپردازید که برایتان جذاب و هیجان انگیز هستند. علایق خود را به مرد موردعلاقه تان نشان دهید. در عین حال، در برخی از مواقع و جایگاه ها سعی کنید سکوت کنید و مانند زنی بسیار متین رفتار کنید. در واقع، طوری عمل کنید که به مردتان ثابت شود که شما وقت شناس هستید و میدانید در کجا چگونه رفتار کنید.

مسلماً مردان دوست ندارند همیشه با زنی ساکت باشند که هیچ هیجانی را در زندگی دوست ندارد. اگر درون گرا یا برون گرا هستید، سعی کنید تعادلی در این ویژگی ایجاد کنید و همیشه گوشه گیر یا در حال تحرک نباشید. اگر استرس و یا اضطراب مانع ایجاد این تعادل می شود می توانید از مدیتیشن برای کاهش استرس استفاده کنید.

روی نکات مثبت صحبت‌های او تمرکز کنید

در نظر داشته باشید که مردان در هنگام مکالمه ممکن است کمی عصبی بوده، یا به اندازه شما در صحبت کردن مهارت نداشته باشند. هنگامی که با یک مرد صحبت می‌کنید روی نقاط مثبت حرف‌های او تمرکز کنید. مثلا خندیدن به لطیفه ‌ای که تعریف کرده می‌تواند مکالمه را تقویت کند چرا که اعتماد به نفس او را بالا برده و باعث می‌شود بفهمد شما به مکالمه با او علاقه‌مند هستید. در صورت نیاز از قانون جذب در عشق یکطرفه استفاده کنید.

 

اسرارآمیز باشید

اگر چه از نظر مردان دختران اسرارآمیز کمی آزار دهنده‌اند ، اما نمی‌توانند در مقابل عشق چنین دخترانی مقاومت کنند. لازم نیست که درباره تک‌تک احساسات و افکار خود با یک مرد حرف بزنید. وقتی غرق افکار خود هستید یا با خودتان لبخند می‌زنید مچتان را بگیرد و از شما دلیل ان را بپرسد. به جای جواب می‌توانید به سادگی بگویید چیزی نیست. هر چیزی که در ذهن‌تان اتفاق می‌افتد بازگو نکنید، در غیر این صورت برایش خسته کننده می‌شوید. البته توجه داشته باشید که این کار را در نباید در مورد همسر یا دوست پسر خود انجام دهید چرا که ممکن است فکر کند شما درگیر یک رابطه عاطفی شده‌اید.

این مقاله هم از دست نده :   9 فعالیت عاشقانه برای شوهرتان

شیطنت و بازی‌گوشی کنید

هیچ چیز بهتر از آن نیست که یک دختر ملیح و طناز بتواند هر از گاهی رگه‌‌هایی از شیطنت را هم از خود بروز دهد. خوب است که هر چند وقت یکبار جدی بودن را کنار گذاشته و شوخ‌طبعی کنید. مثلا می‌توانید سر به سر او بگزارید، لطیفه تعریف کنید، با ارنج یا شانه به او بزنید یا همه این‌ کارها باهم را انجام دهید. مردان از زنان خیلی شیرین و مهربان و لطیف خوششان می‌اید، اما این ممکن است بعد از مدتی خسته‌کننده شود. پس آن روی بازی‌گوش خود را نیز به او نشان دهید. مهمتر از همه اینکه بدانید چطور شاد باشید.

11 راه جذب کردن مرد ها

مودب و با نزاکت باشید

مودب بودن یکی از خصوصیات یک دختر شیرین و با نزاکت است که هر مردی طالب آن است. اگر می‌خواهید بدانید چطور باید با یک مرد صحبت کرد این نکته را فراموش نکنید. مهربان، خوش‌رو و مودب باشید. ممکن است فقط زمانی که با او هستید به ادب و نزاکت تظاهر کنید، اما این کار اسان نیست. پس به جای تظاهر یاد بگیرید واقعا انسان خوبی باشید که این باعث می‌شود برای مرد مورد نظرتان خواستنی‌تر شوید. در این مورد داشتن اعتماد به نفس نه اعتماد به سقف از اهمیت بالایی برخوردار هست.

 

او را لمس کنید

مردان همیشه مجذوب لمس و تماس‌های لطیف و آرام یک دختر می‌شوند. تحقیقات علمی هم بیانگر مردانیست که به طور ناخوداگاه به دخترانی که در حین مکالمه آن‌ها را لمس می‌کنند توجه بیشتری نشان می‌دهند. برای این کار می‌توانید گاه‌گاهی ساعد او را لمس کنید یا دست خود را روی شانه‌اش بگذارید یا به هر حال به نحوی که مناسب یک مکالمه معمولی باشد او را لمس کنید. خواهید دید که چطور در زمان خیلی کوتاهی توجه او به شما افزایش پیدا می‌کند.

 

با او موافقت کنید

نه این که هیچ وقت مخالفت نکنید، اما اگر در زمان مکالمه با یک مرد، اجازه دهید تا بتواند احساس راحتی کرده و آزادانه و بدون نگرانی از قضاوت شدن صحبت کند قطعا به سود رابطه شما خواهد بود. مردان از این که حس کنند تمامی جملات‌شان زیر ذره‌بین قضاوت است احساس راحتی نمی‌کنند. این مساله در گفتگو با هر مردی صادق است.

این مقاله هم از دست نده :   نشانه های زنی که دوستمان ندارد

 

بگذارید او مراقب‌تان باشد

در طول تاریخ تکامل انسان، همیشه مردان نقش شکارچی و محافظ را داشته‌اند. زنان کشاورزی کرده‌اند و غذا و مایحتاج زندگی را آماده کرده‌اند. مردان از این که شما کاری کنید که این غریزه اولیه در آن‌ها زنده شود، واقعا لذت می‌برند و خوششان می‌اید. هنگامی که می‌خواهید از خیابان رد شوید دستتان را دراز کنید و بازوی او را بگیرید. با یک لبخند خجولانه از او بپرسید ممکن است چند لحظه کتاب‌های سنگین را برایتان نگه دارد. وقتی یک سگ بزرگ و ترسناک به سمت‌تان می‌اید دست او را بگیرید و…. این قبیل کارها باعث می‌شود مرد احساس کند محافظ شماست و بخواهد همیشه در کنارتان باشد.

پیام‌هایتان عاشقانه و خاص باشد

یکی از راه‌های ارتباطی مهم در دنیای امروز تلفن‌همراه است، استفاده درست از آن کمک بزرگی به محکم‌تر شدن رابطه زن و مرد می‌کند. در واقع موبایل یک ابزار قوی برای جذب مرد مورد علاقه است. پیام‌های که از طریق موبایل ارسال می‌کنید باید به نحوی باشد که لبخند به لب او بیاورد و به قلب او نفوذ کند.

حس ارزش و احترام

همان گونه که می بینید شاید مردان در ظاهر کمی از خود راضی به نظر برسند ولی این طور نیست یادتان باشد که مردان نیاز به احترام دارند و دوست دارند توسط دیگران مورد قبول واقع شوند. سعی کنید اگر در خانه هستید به ایشان احترام بگذارید و در ناراحتی های آنها شریک شوید. در مواقعی که در فکر فرو می روند با آنها شوخی کرده و بازی های متنوع انجام دهید تا مشکلات از ذهنشان دور شده. فقط فکرشان پیش شما باشد و این امر سبب می شود تا بیشتر به شما نزدیک شده و برای او یک زن خاص محسوب شوید.

سخن آخر

افراد با به کارگیری نکات فوق می توانند یک رابطه خوب و موثر ایجاد کنند و مردان  را دیوانه وار جذب خود کنند. لازم به ذکر است که مردان را به خاطر کارهای اشتباهشان سرزنش نکنید و تا حد امکان کارهایشان را ببخشید اگرچه رعایت کردن نکات بالا برای برخی افراد بسیار مشکل است. در این مسیر می توانید با استفاده از مشاوره رایگان تلفنی که آوای مشاوران در اختیار شما قرار می دهد. به بهترین شکل مسیر را طی کنید.

4.2/5 - (19 امتیاز)

2 دیدگاه

    • سلام وقت بخیر زمانی که با خیانت مواجهه میشیم لازم که یکسری رفتارهای خاصی رو داشته باشیم. برای اینکه اوضاع و شرایط بدتر از چیزی که هست نشه در قدم اول لطفا مقاله ی
      بعد ار خیانت رو
      مطالعه کنین و یا پادکست رو گوش کنین. در گام دوم با شماره ی 02191300071 تماس بگیرید و حتما از مشاوره رایگان استفاده کنید تا راهنمایی های مختص خودتون رو بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *