چرارابطه طولانی به ازدواج نمیرسه

آیا قرارچندساله خیلی طولانی و اشتباه است؟

 

زمانی که قرارهای چندساله داریم چطور باید تصمبم بگیریم؟ اگر می خواهید ازدواج کنید، 3،4،5 سال رابطه خیلی طولانی است. بیشتر زوج ها 2 سال قبل از ازدواج قرار می گذارند. بنابراین، پس از 2 سال، قرار ملاقات بسیار طولانی است. اکثر مردان می دانند که در اولین سال اشنایی می خواهند با یک زن ازدواج کنند یا نه.

چرا رابطه عاطفی بالای 2 سال خیلی طولانی است؟ (5 دلیل بزرگ)

حداقل پنج دلیل بزرگ وجود دارد که چرا بالای 2 سال خیلی طولانی است. بیایید به این دلایل و چرایی اهمیت آنها برای شما و رابطه تان بپردازیم.

 

دلیل 1: چندسال برای سرمایه گذاری در رابطه ای که به جایی نمی رسد بسیار طولانی است.

 

هیچ کس نمی خواهد یک دهه را در رابطه ای بدون مقصد بگذراند. رابطه یک سرمایه گذاری است. اگر می‌خواهید ازدواج کنید، قرار ملاقات بیش از 2 سال خیلی طولانی است. اکثر زوج ها بعد از 2 تا 5 سال ازدواج می کنند. اگر قرار نیست ازدواج کنید، چرا وقت خود را به مدت 10 سال تلف کنید؟

 

دلیل دوم: یک مرد می داند که تا پایان یک سال می خواهد با یک زن ازدواج کند یا نه.

 

یک مرد می‌داند که در عرض 12 ماه “قصئی برای ازدواج” با شریک عاطفی خود را پیدا کرده یا نه. او در اوایل آن رابطه شروع به جستجوی راه‌هایی برای تعهد می‌کند (این بدان معنا نیست که از دوست دختر سه ماهه‌اش خواستگاری خواهد کرد، اما شروع به فکر کردن به حل و فصل این موضوع می کند). مردان معمولاً در اوایل رابطه به طور جدی در مورد یک زن به عنوان شریک زندگی فکر می کنند. او همچنین مراقب خط قرمزها قرمز خواهد بود تا مطمئن شود که او شریک ازدواج خوبی خواهد بود. با استفاده از 11 روش جذب مردان می توانید به هدف خود برای ازدواج نزدیک ترشوید.

این مقاله هم از دست نده :   جذاب ترین و ماندگارترین کادوی ولنتاین

 

اگر مردی بعد از 2 سال خواستگاری نکرد، معمولاً قصد ازدواج با شما را ندارد. به همین ترتیب، یک مرد معمولاً می داند که می خواهد ظرف یک یا دو سال با شما ازدواج کند. اگر او مدام نامزدی را به تعویق می اندازد یا بعد از 2 سال ازدواج را مطرح نمی کند، احتمالاً نمی خواهد با شما ازدواج کند.

 

دلیل 3: انتظار بیش از 2 سال نشان می دهد که چیزی در آن اشتباه است.

اگر بیش از 2 سال است که با شخصی در رابطه ی عاطفی هستید و قرار ملاقات های متعددی دارید. و او هنوز آمادگی ازدواج با شما را ندارد، احتمال زیادی وجود دارد که مشکلی وجود داشته باشد. همانطور که قبلاً گفتم، اکثر مردان نسبتاً در اوایل یک رابطه (معمولاً زودتر از زن) می دانند که او می خواهد با شما ازدواج کند. بنابراین، اگر 2 سال از آن گذشته باشد، قطعاً چیزی خاموش است. رفتار عادی نیست

 

دلیل 4: قرار ملاقات یا ارزش و جذابیت جنسی شمار به مرور زمان کاهش می یابد.

یکی از واقعیت های دوستیابی مدرن این است که اکثر مردان زنان جوان تر را ترجیح می دهند. این 100% مردان نیست، اما اکثر مردان برای جوانی و زیبایی ارزش قائل هستند. با ماندن در یک رابطه به مدت  چندین سال بدون ازدواج، برخی از بهترین سال های خود را به مردی می دهید که به درستی برای شما ارزش قائل نیست.

با گذشت سالها، ارزش دوستی شما برای مردان کاهش می یابد. ارزش و جذابیت جنسی شما (روشی که مردان شما را به عنوان یک چشم انداز برای یک تعهد جدی می بینند) کاهش می یابد. هرچه این ارزش کمتر باشد، احتمال اینکه مردی که می خواهید شما را نیز بخواهد کمتر است. با استفاده از مقاله ی 15 چیزی که از زیبایی برای آقایان مهمتر است می توانید موفق تر عمل کنید.

بنابراین، زمانی که ارزش قرار ملاقات شما در بالاترین حد خود است، وقت و انرژی خود را صرف روابط با مردان کنید.

 

دلیل 5: شما لایق بهتری هستید.

 

دلیل پنجم و آخر این است که شما سزاوار کسی هستید که به همان اندازه که شما می خواهید با او ازدواج کنید، بخواهد با شما ازدواج کند. شما سزاوار این هستید که احساس کنید خواستنی هستید و با کمال میل تمایل به ازدواج ، تعهد و ادامه ی زندگی با شما را دارد. شما لایق کسی هستید که نمی تواند صبر کند تا بقیه عمرش را با شما بگذراند. شریکی که شما را در روزهای خوب و بد دوست دارد، شریک وفاداری که از انجام بزرگترین تعهد به شما نمی ترسد. شما لایق کسی هستید که بعد از 2-3 سال با شما ازدواج کند، نه کسی که بعد از ده سال هنوز آماده نیست. در این مرحله نیاز است اعتماد به نفس و نه اعتماد به سقف کافی داشته باشید.

این مقاله هم از دست نده :   نشانه های زنی که دوستمان ندارد

 

سوالات متداول در رابطه با این موضوع

 

مدت زمان طولانی بودن در یک رابطه بدون ازدواج چقدر است؟

بالای 2 سال برای داشتن یک رابطه بدون ازدواج خیلی طولانی است. اکثر افراد پس از 2 تا 5 سال آشنایی ازدواج می کنند. این بدان معناست که زوج ها قبل از پایان پنج سال نامزد می کنند. بنابراین، هر زمان پس از آن بسیار طولانی است.

 

بازه های زمانی متداول برای قرار قبل از ازدواج چیست؟

محدوده سنی چه مدت قبل از ازدواج قرار ملاقات داشته باشید :

  • در کل 2-5 سال
  •  20 سالگی 2-5 سال
  •  30 سالگی 1-3 سال
  • در 40 سالگی 1-2 سال
چرارابطه طولانی به ازدواج نمیرسه

آیا قرار 10 ساله خیلی طولانی است؟ این بازه های زمانی را بررسی کنید

برخی از دوستانم قبل از ازدواج سال ها با هم قرار گذاشتند. برادرم پنج سال با همسر فعلی اش قرار گذاشت تا اینکه بالاخره ازدواج کردند. من سه سال با همسر سابقم قرار گذاشتم قبل از اینکه ازدواج کنیم.

 

بنابراین، اگر مدتی است که قرار ملاقات گذاشته اید، ممکن است تعجب کنید که چقدر طولانی است. ممکن است احساس کنید که رابطه شما در معرض یک بمب ساعتی است. بله، ممکن است بعد از پنج سال عشق زندگی خود را پیدا کنید، اما هنوز در منطقه پرخطر هستید و آمار نشان می دهد که احتمال زیادی وجود دارد که ممکن است نتیجه ندهد.

انتظار افراد را به حالت «طرح‌نمایی» سوق می‌دهد که در آن احساس می‌کنند زندگی‌شان به جلو نمی‌رود. و در حالی که ممکن است این برزخ برای برخی افراد مطلوب باشد، اما بقیه افراد مجبورند از فشاری که در درون آنها ایجاد می شود، رها شوند اگر راه حلی پیدا نکنند، منفجر می شوند. نکته مهم این است که میانگین زمان شروع یک رابطه تا ازدواج به سن شما بستگی دارد. اگر هنوز در دبیرستان هستید، طبیعتاً زمان انتظار بیشتر از زمانی است که در دهه 30، 40 یا 50 زندگی خود هستید.

این مقاله هم از دست نده :   چطور زنی جذاب باشیم؟

 

چرا مردان پس از 2 سال نمی خواهند ازدواج کنند؟

پاسخ ساده این است که، در کل، پسرها نمی‌خواهند ازدواج کنند، زیرا نمی خواهند بیش از حد لازم ریسک کنند. در مورد آن فکر کنید: اگر فضای شخصی، آزادی و سرگرمی زیادی با یک دختر داشتید، چرا آن را برای ازدواج رها می کردید؟

مردان چه می خواهند؟

اکثر مردان به:

جوانی3

زنانگی

زیبایی

تناسب اندام

همکاری

خلوص

متأسفانه، یافتن زنی که این استانداردها را رعایت می کند همیشه آسان نیست. زمانی که بسیاری از زنان برای ازدواج آماده می شوند، اغلب دیگر جوان نیستند و در بهترین شکل هستند. آنها ممکن است روابط بسیاری را با مردان زیادی تجربه کرده باشند، نگرش هایی داشته باشند و درام را وارد زندگی یک مرد کنند.

 

به من اعتماد کنید، اگر یک مرد خوب که برای ازدواج آماده است، زنی را با تمام این ویژگی های مثبت پیدا کند، در عرض 1-3 سال از تاریخ آشنایی، خواستگاری می کند. چرا؟ زیرا زنان با این ویژگی ها بسیار نادر هستند. بنابراین بهتر است بدانید مردان جذب چه زنانی می شوند.

 

در اینجا دلایل دیگری وجود دارد که ممکن است مردی پس از 10 سال تمایلی به ازدواج با شما نداشته باشد:

مرد هرگز نمی خواهد ازدواج کند

ممکن است مرد به دنبال چیز بهتری باشد

مرد ممکن است نابالغ باشد

به عنوان یک مرد برای ازدواج احساس فوریت ندارد

آیا باید بعد از 2 سال بدون ازدواج یک رابطه را ترک کرد؟

اگر بیش از پنج سال بدون ازدواج در یک رابطه باقی می‌مانید، وقت آن است که با شریک زندگی خود در مورد اینکه چرا هر دوی شما راحت به نظر می‌رسید، صحبت کنید. شما 2 سال از زندگی خود را برای این شخص دیگر سرمایه گذاری کرده اید و سزاوار پاسخ صادقانه هستید. با گشاده رویی، عشق و آرامش به گفتگو نزدیک شوید.

قبل از شروع این بحث، برای شما مفید است که چند سوال از خود بپرسید:

چه چیزی می خواهید؟

آیا ازدواج برای شما غیر قابل مذاکره است؟

طرف مقابل شریک ازدواج مناسبی است؟

آیا شما یک شریک ازدواج با کیفیت هستید؟ (از دیدگاه شخص مقابل، نه از دیدگاه شما)

چرا با دیگری ازدواج نمی کنی؟

اگر هرگز ازدواج نکنید حاضرید با هم بمانید؟

هنگامی که صادقانه به این سوالات برای خود پاسخ دهید، آنگاه آماده هستید که با خود صحبت کنید.

اگر حاضر به ازدواج نیست.

اگر شریک زندگی شما بعد از 5+ سال آماده ازدواج نیست، به سراغ کسی بروید که 2 تا 5 سال دیگر آماده باشد.

ترک کسی که واقعا دوستش دارید ممکن است بسیار دردناک باشد، اما اگر با او بمانید بعید است که تغییر کند. با رفتن ممکن است آنقدر دلتنگ شما شوند که دوباره با شما تماس بگیرند و بگویند که حاضرند با شما ازدواج کنند.

اگر می خواهید مردی را وادار به ازدواج کنید، کارهای خاصی وجود دارد که می توانید انجام دهید. اگرچه بعد از 5 یا 10 سال سخت تر است، اما هنوز هم ممکن است مردی را تحت تأثیر قرار دهید تا با شما ازدواج کند.

کلام آخر

در این مورد با توجه به جزئیات متفاوت رابطه ی عاطفی که دارید و مدت ها برای آن زمان صرف کرده اید. نیاز است با ببرسی بیشتر توصیه های مناسب خود را دریافت کنید و اقداماتی در پس آن انجام شود. در این روند مشاوره ازدواج کمک کننده خواد بود. آوای مشاوران با طرح مشاوره رایگان تلفنی شما را در این مسیر همراهی می کند.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *