10نشانه مردی که شما را میخواهد

10 نشانه آشکار که مردی واقعا شما را میخواهد

بهتر است هر زنی نسبت به نشانه های آشکار که مردی واقعا او را میخواهد آگاه باشد. بعضی از مردان در بیان احساسات خود مهارت چندانی ندارند. و همین شناخت و درک احساسات واقعی آنها را دشوار می‌کند. بنابراین چگونه می‌توانید بفهمید مردی واقعاً و عمیقاً شما را دوست دارد؟ آنها ممکن است عشق خود را به صورت کلامی ابراز نکنند، اما علائمی از خود نشان می‌دهند که ناشی از عشق و علاقه‌شان به شماست.

آوای مشاوران در این نوشتار نشانه های دوست داشتن مردان را خواهد گفت. علائمی که نشان می‌دهند او شما را دوست دارد اما به زبان نمی‌آورد.

سوال کردن نشانه ی مردی است که شما را میخواهد

پسری که شما را دوست دارد همیشه از شما در مورد خودتان، گذشته شما و اینکه چه امیدها و رویاهایی برای آینده دارید، پرس و جو می کند.

او می نشیند و به صحبت های شما در مورد اتفاقی که پنج دقیقه پیش یا پنج سال پیش رخ داده است گوش می دهد. او نه تنها به داستان های شما گوش می دهد؛ بلکه آنها را بعدا به خاطر می آورد. ممکن است احساس کنید در حال صحبت کردن با او هستید، اما مطمئن باشید که او هر کلمه‌ای که می‌گویید را در ذهنش ضبط می‌کند. او نه تنها به شما توجه می کند، بلکه با دقت به شما گوش می دهد و چیزهای مهمی را که به او گفته اید به یاد می آورد.

پسری که عاشق شماست تنها کسی است که واقعاً شما را همان‌طور که هستید می‌پذیرد و او احساس می کند قهرمان شماست. حتی اگر فقط با هم دوست باشید، آیا به او احساس نیاز می کنید؟ آیا به او اجازه می دهید از شما مراقبت و محافظت کند؟ این موارد از نشانه های علاقه پسر به دختر است.

چه چیزی باعث میشود یک مرد عاشق شود؟ یکی از مفاهیم روانشناسی روابط می گوید که مردان بیشتر عاشق زنانی می شوند که به آنها احساس قهرمان بودن می دهند. کارشناسان آن را “غریزه قهرمان” می نامند. بهتر است بدانید چطور زنی جذاب باشید.

این مقاله هم از دست نده :   عادات های زوج های موفق

حقیقت این است که مردان میل بیولوژیکی برای محافظت از زنان دارند. این در ذات آنهاست. وقتی این تشنگی ارضا نشود هیچ مردی عاشق یک زن نمی شود.

در عصر حاضر، یه جورایی عاقلانه به نظر می آید که، زنان دیگر به کسی نیاز ندارند که آنها را نجات دهد. اما حقیقت این است که مردها هنوز باید قهرمان باشند. برای دلتنگ کردن یک مرد عاشق باید این هنر را داشته باشید که یک مرد احساس قهرمان بودن کند.

نشانه های دلباختگی

 کشش به سمت شما

وقتی صحبت از جاذبه و فضای شخصی به میان می آید. وقتی عاشق می شویم، این میل و اشتیاق به نزدیک بودن به شریک زندگی مان بیشتر می شود. بنابراین، وقتی می‌بینید که مردتان دائماً در کنار شما ایستاده یا روی مبل به شما فشار می‌آورد، در مقابل میل به آزرده شدن مقاومت کنید و در عوض از این احساس لذت ببرید که او نمی‌تواند از شما سیر شود.

از طریق زبان بدن و نزدیکی‌اش، او به طور ناخودآگاه چندین سیگنال را به شما منتقل می‌کند تا به شما بفهماند که می‌خواهد با شما صمیمی باشد. هم از نظر عاشقانه و هم از نظر فیزیکی. در حالی که این ممکن است یک نشانه معمول برای مردی باشد که به شما علاقه دارد. کمبود فضای شخصی و تماس های طولانی مدت بیشتر می شود و بیشتر در مورد مردی که عاشق شماست اتفاق می افتد.

تکرار حرکات شما

یکی از راه‌های مطمئن برای فهمیدن اینکه مردتان عاشق شما شده است این است که چگونه اعمال او بازتاب اعمال شما خواهد بود. او حتی نمی‌داند که این اتفاق می‌افتد، اما حرکات ظریف بدن مثل نوع نشستن شما یا نوشیدن جرعه‌ای از نوشیدنی‌تان مورد توجه او قرار می‌گیرد و او طبیعتاً این اعمال را کپی می‌کند.

مرد بیشتر از شما تماس می گیرد

اگر مردی عاشق شما باشد، تلفن شما را با تماس منفجر می کند یا به طور منظم برای شما پیام ارسال می کند. او همه پست‌های رسانه‌های اجتماعی شما را دوست دارد و برای هر چیزی که به اشتراک می‌گذارید، وقت می‌گذارد تا نظر بدهد.

از نشانه های دلباختگی پسر به شما این است که اولین پیام روزانه و آخرین پیام  در روز را از او دریافت می کنید. پسری که عاشق باشد به شما اجازه می‌دهد تا بدانید که می‌خواهد بخش بزرگ ‌تری از زندگی شما باشد.

این مقاله هم از دست نده :   مشکلات رایج در روابط و زندگی مشترک

 او فقط به شما توجه می کند

پسری که شما را دوست داشته باشد با بالاترین توجه و مهربانی که تا به حال تجربه کرده اید با شما رفتار می کند. با وجود زن زیبای دیگر در اتاق، او روی شما قفل شده است و تمام وقت خود را به شما می دهد. پسری که عاشق شماست می خواهد با شما صحبت کند نه با هیچ کس دیگری.

این توجه برای برخی از دخترانی که شما را می بینند حس حسادت ایجاد کند و می دانید که به این معنی است که او واقعاً شما را دوست دارد

مرد عاشق چگونه حرف می زند؟ در حالی که او با دیگران بسیار مهربان است، چیزی در مورد نحوه صحبت او با شما وجود دارد که انگار می خواهد از شما مراقبت کند. هنگام  صحبت کردن با شما خجالت می کشد. او برای خیلی چیزها وقت دارد، اما ترجیح می دهد بیشتر آن را با شما بگذراند. در این مورد استفاده از مقاله ی 11 روش جذب مردان مفید خواهد بود.

همه شما را برای خودش می‌خواهد

مردی که عاشق شماست اغلب از شما می‌خواهد که برای صحبت های خصوصی از جمعیت دور شوید. پسری که به شما علاقه دارد همه شما را برای خودش می‌خواهد. البته ممکن است برای انجام این کار خیلی خجالتی یا ترسیده باشد. او می ترسد که اگر برای جلب توجه و حفظ توجه شما دست به کار نشود، شما را از دست خواهد داد.

از نشانه های پسر عاشق این است که او همیشه می خواهد در کنار شما بنشیند.

برای شما احساس بی قراری می کند

اگر پسری که می‌شناسید و دوستش دارید ناگهان رفتار عجیبی از خود نشان می‌دهد و در اطراف شما عصبی به نظر می‌رسد، به احتمال زیاد به این دلیل است که او به شما علاقه دارد. ممکن است واقعاً از رفتار او ناامید یا آزرده خاطر شوید، اما مطمئن باشید این از نشانه های دوست داشتن پسران است.

او سعی می کند بفهمد چگونه به شما بگوید که شما را بیشتر از یک دوست، دوست دارد. مردی که عاشق تان است نمی‌تواند ارتباط چشمی با شما برقرار کند. از نشانه های دوست داشتن پنهانی این است که او مثل یک پسر ۱۲ ساله بی قراری می کند و عرق‌ دست هایش را پنهان می‌کند. وقتی شما در اطراف او هستید نمی تواند تمرکز کند. در این مورد از مقاله ی عاشق کردن پسر در ده روز استفاده کنید.

10نشانه مردی که شما را میخواهد

به شما کمک می کند

پسری که شما را دوست دارد می خواهد چیزهای مهم زندگی اش را به شما بگوید. او قبل از هر کس دیگری سوالاتی از شما می پرسد و اخبار مهمی را با شما به اشتراک می گذارد. وقتی اتفاق خوبی می افتد، شما اولین فردی هستید که خبردار می شوید. این نشانه ای است که یک پسر، دختری را دوست دارد. در غیر این صورت با عشق یکطرفه رو به رو خواهید شد. که می توانید از قانون جذب درعشق یکطرفه استفاده کنید.

این مقاله هم از دست نده :   8 اشتباه رفتاری در دوران نامزدی

نسب به شما حسادت می کند

حسادت یک احساس قوی است و کنترل آن سخت است. پسری که عاشق شماست، وقتی با پسران دیگر صحبت می کنید حسادت می کند.

آزمون: “از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد؟” هر زن حداقل یک بار این سوال را در مورد یک پسر پرسیده است. اینگونه شما می توانید بفهمید آیا او شما را دوست دارد یا خیر. امتحان کنید.

اگر با پسران دیگری صحبت کنید، او شروع می کند به این که بفهمد چه خبر است. مردی که به شما علاقه ای ندارد، وقتی با پسرهای دیگر صحبت می کنید، بی اهمیت نگاه می کند.

ذهن شما را می خواند

در مورد تمام کردن جملات خودتان دقت کنید: این مرد می تواند به جای شما باشد و تمام داستان های شما را تعریف کند. او خوب می داند از چه چیزی خوشتان می آید و از چه چیزی ناراحت می شوید. پسری که عاشق شماست به خوبی شما را می شناسد.

مثل این است که او درون سر شماست و می داند که به چه چیزی فکر می کنید.

هنگام مشکلات با شما تماس می گیرد

اگر روز بدی داشته باشد، به شما موضوع را می گوید. او احساس می‌کند که وقتی شما در اطراف او هستید اوضاع بهتر است. او همیشه به دنبال نصیحت ها و پندهای شماست و به شما اعتماد می کند و او فقط در مورد دختران دیگر با شما صحبت نمی کند.  اگر او شما را دوست دارد و در مورد دختران دیگر صحبت می کند، تنها توضیح این است که او سعی دارد حسادت شما را تحریک کند. اما صادقانه بگوییم، این یک حرکت بسیار نابالغ است، بنابراین اگر اینطور است، ممکن است او مرد مناسبی برای شما نباشد. درواقع این موارد نکاتی است که در مشاوره خانواده نیز به آن اشاره می شود.

به خاطر شما تغییر می کند

او از زمان ملاقات با شما زندگی خود را تغییر داده است. شما متوجه شده اید که او از زمانی که با شما شروع به معاشرت کرده است به یک فرد متفاوت تبدیل شده است. چیزهای زیادی می‌توانند در چنین تغییری نقش داشته باشند، اما به احتمال زیاد او می‌خواهد نسخه بهتری از خودش باشد تا شما متوجه او شوید و بفهمید که او لیاقت شما را دارد.

کلام آخر

در این مورد بهتر است بدانید مردان عاشق چه زنانی می شوند. تا با عملکردی بهتر وارد این ماجرا شوید. درتمام این موارد می توانید از مشاوره رایگان تلفنی استفاده کنید. تا بدون درگیری با چالش های متعدد بتوانید این موارد را حل کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *