9 فعالیت عاشقانه برای شوهرتان

اگر به خاطر بیاورید دوران ابتدایی آشنایی و هیجانی، به راحتی متوجه تمام موارد خوب در مورد شریک زندگی خود می شدید و از آنها قدردانی می کردید. رفتارها و کارهای عاشقانه را به راحتی برای او انجام میدادید و اغلب این موارد را در برنامه های روزمره قرار می دادید. با زندگی‌های پرمشغله، چالش‌هایی که هر روز بر آن‌ها غلبه می‌کنیم، و دعواهایی که تاکنون تحمل کرده‌اید، کارهای عاشقانه برای او کمتر به‌طور خودجوش و منظم انجام می‌شود.

اگر به دنبال الهام برای ژست های عاشقانه برای او هستید تا محبت شما را به او یادآوری کند، می توانید از لیستی که آوای مشاوران با همراهی مشاوره خانواده تهیه کرده استفاده کنید. با این حرکات عاشقانه برای او، پیوند بین شما دو نفر قوی‌تر می‌شود و شریک زندگی‌تان احساس ارزشمندی می‌کند.

  1. اغلب از او تعریف کنید

موفقیت بلندمدت شراکت به توانایی برقراری ارتباط و ابراز قدردانی برای چیزهای کوچک و بزرگ بستگی دارد. با تعریف و تمجید از شریک زندگی خود، روی چیزهای مثبتی که در او می بینید تمرکز می کنید. تعریف و تمجیدهای صمیمانه باعث افزایش اعتماد به نفس و ارزش خود در همسرتان می شود. هر روز یک چیز عاشقانه به او بگویید.

  1. لباس مورد علاقه اش را بپوشید

وقتی روتین شروع می شود، راحت شدن بیش از حد و گذراندن وقت با هم در شلوار ورزشی لکه دار و تی شرت های قدیمی آسان است. اما مهم است که بدانید همین رفتارهای کوچک شماست که زندگی را از حالت روتین خارج می کند. آیا به دنبال چیزی عاشقانه برای او هستید؟ سعی کنید به خاطر بسپارید یا به سادگی از او بپرسید که دوست دارد شما چه لباسی بپوشید. شاید چیزی تحریک‌آمیز یا جذاب خلق او را بالا ببرد

این مقاله هم از دست نده :   چگونه با همسر خود صحبت کنیم؟

  1. در یکی از فعالیت های همیشگی اش به او کمک کنید

مردها اغلب تمایلی به درخواست کمک ندارند و تا زمانی که فرسوده شوند، به انجام هر کاری که در لیستشان است اصرار می کنند.

اگر وقتی به او پیشنهاد کمک می‌شود. پاسخ او در امتداد این جمله باشد: “خیلی خوب است”. من می توانم این کار را انجام دهم، با این وجود او از حمایت شما قدردانی خواهد کرد. حرکات شیرین برای شریک عاطفی می تواند ساده و در عین حال موثر باشد. سعی کنید یک کار را که مدام به تعویق می اندازد را به خاطر بسپارید و به جای او آن را انجام دهید. یا به او پیشنهاد دهید که باهم می توانید این ک ار را انجام دهید.

  1. به او بگویید که او را درک می کنید

برای مردان سخت است که صحبت کنند و به دنبال این باشند که درک شوند. شما به عنوان شریک زندگی آنها، یکی از افراد نادری هستید که دنیای درونی خود را با آنها به اشتراک می گذارند.

به او نشان دهید که درد و چالش های آنها را درک می کنید. آنها را تشویق کنید و از آنها برای غلبه بر آنها حمایت کنید. گاهی اوقات، این اراده آنها را برای ادامه مبارزه دوباره تقویت می کند و به آنها کمک می کند تا پریشانی را تحمل کنند. کارهای عاشقانه زیادی برای او وجود دارد که می توانید انجام دهید اما اغلب به این یکی بازگردید.

  1. به او بگویید که او را درک می کنیدفعالیتی را که دوست دارد انجام دهید

طبیعی است که همه علایق را با عزیزتان در میان نگذارید. اگر کاری وجود دارد که معمولاً تمایلی به انجام آن ندارید، اما باعث می‌شوید که شریک زندگی‌تان آن را با او انجام دهید. بلیط های مسابقه مورد علاقه او را تهیه کنید و او را غافلگیر کنید. پینت بال ترتیب دهید یا با هم از یک نمایشگاه اتومبیل دیدن کنید. حتی ممکن است متوجه شوید که یک علاقه مشترک دارید که قبلاً خفته بود.

این مقاله هم از دست نده :   زوج های خوشبخت چه کسانی هستند؟

  1. به او افتخار کنید

برای بسیاری از ما طبیعی نیست که در مورد دستاوردها و افتخارات خود صحبت کنیم. اگر مرد شما هم شبیه است، مخفیانه دوست دارد به خود ببالد که چگونه آن سخنرانی را جلوی هیئت مدیره میخکوب کرده یا با انجام تعمیر خودرو به تنهایی، پول زیادی پس انداز کرده است. در مقابل او و دیگران در مورد دستاوردهای آنها صحبت کنید. این شناخت باعث افزایش اعتماد به نفس و عشق آنها به شما می شود.

  1. یک شب با دوستانش ترتیب دهید

اگر می‌خواهید کار خاصی برای او انجام دهید و به دنبال راه‌های جالبی هستید تا به دوست پسرتان نشان دهید که او را دوست دارید، او را با دوستانتان یک شب در خانه بگذارید. با برنامه های بسیار فشرده، برنامه ریزی یک شب آرام با دوستان آسان نیست. آنها را برای یک شب دورهمی دعوت کنید، غذا و نوشیدنی تهیه کنید و به آنها فضا بدهید. در حالی که او با دوستان خود در مورد اینکه چقدر عالی هستید صحبت می کند با دوستان خود سرگرم شوید. عمل شما به عنوان یکی از بهترین حرکات زیبا برای دوست پسر شما به یاد خواهد ماند.

  1. برای قرار ملاقات برنامه ریزی کنید

اغلب این مردان هستند که وظیفه برنامه ریزی و سازماندهی یک قرار را دارند. همه چیز را عوض کنید و یک شب عاشقانه برای او برنامه ریزی کنید. نیازی نیست برای او حرکات عاشقانه بزرگ انجام دهید. در عوض، او را به یک قرار ملاقات ببرید که در آن مورد تشویق قرار گیرد .

  1. برای او غذای خوبی بپزید

راهی برای رسیدن به قلب یک مرد از شکم او می گذرد. این ضرب المثل قدیمی دور از واقعیت نیست و سرنخی برای ایده عاشقانه دیگری برای او به شما می دهد. با توجه به اینکه هر روز ما بیشتر شلوغ و پرمشغله است، برنامه ریزی یک وعده غذایی با هم به یک چالش واقعی تبدیل می شود. اگر برای سورپرایزهای عاشقانه برای او در خانه به الهام نیاز دارید، این یک سورپرایز عالی است. مقداری از اوقات فراغت را به پختن غذای خوب برای او اختصاص دهید و با هم یک غذا بخورید.

این مقاله هم از دست نده :   چه روابطی نباید به ازدواج ختم شوند؟

کلام آخر

باشد که هرگز پایانی نباشد!

همیشه آسان نیست که شور و اشتیاق را زنده نگه داریم و به یکدیگر نشان دهیم که چقدر اهمیت می دهیم – مسئولیت های زیاد، برنامه های شلوغ و در کل زندگی های پرمشغله. با این حال، اگر می‌خواهیم یک رابطه موفق شود، گنجاندن فعالیت های  عاشقانه‌تر برای او و او در برنامه روزانه‌مان ضروری است. ئر این مورد مشاوره تلفنی نیز کمک کننده خواهد بود.

هیچ فعالیت عاشقانه ای که خیلی کوچک و بی اهمیت باشد برای او وجود ندارد. همه چیز مهم است. هرچه کارهای عاشقانه بیشتری برای او ترتیب دهید. بیشتر در کنار شما احساس دوست داشتن خواهد کرد. این یک دستور العمل برای یک رابطه شاد است!

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *