قانون جذب در عشق یکطرفه

[cz_title id=”cz_66449″ sk_overall=”text-align:justify;” cz_title=””]استفاده از قانون جذب در عشق یکطرفه برای هر فردی کمک کننده است. عشق یکی از مهمترین و اساسی ترین احساسات هر فردی است. عشق یک احساس بسیار عمیق و دلپذیر است که در قلب همه مردم وجود دارد. انسان موجودی ارتعاشی است که ذهن انسان او همیشه ارتعاشاتی را به کائنات می فرستد، اما زمانی که شما می خوابید، ارتعاشی که ذهن شما می فرستد متوقف می شود. اما هرگز نمی توانید جلوی احساسات خود را بگیرید، زیرا زنده بودن یعنی احساس زنده بودن. وقتی می خوابید، ارتعاشات را به کائنات نمی فرستید، اما احساسات دارید.

این سوال پیش می آید که آیا می توانیم از قانون برای جلب عشق در خواب استفاده کنیم؟ به طور کلی بحث عواطف یکی از مهم ترین و اساسی ترین موضوعات در قانون جذب و به خصوص در قانون جذب عشق است، زیرا این احساسات فعلی شما هستند که زندگی شما را تعیین می کنند. آوای مشاوران در این مقاله از تکنیک های مربوط به این موضوع خواهد گفت.

احساسات و قانون جذب

احساسات به دو دسته تقسیم می شوند: احساس بد و احساس خوب. این دقیقاً مانند یک قطب نما است. اگر احساس بدی دارید، نشانه آن است که راه را اشتباه می روید و از خواسته ها و اهداف خود دور می شوید. اما اگر احساس خوبی دارید. نشانه آن است که در مسیر درستی قرار دارید و برای رسیدن به هدفی که دارید. باید به احساس خوب ادامه دهید. هر چه احساس بهتری داشته باشید، زندگی شما بهتر می شود و هر چه احساس بدتر داشته باشید، بیشتر جذب ناخواسته ها و چیزهایی می شوید که نمی خواهید. عاطفه نقش بسیار مهم و اساسی در قانون جذب عشق دارد. بنابراین بهتر است در درجه ی اول بدانید قانون جذب چیست؟

چگونه با استفاده از قانون جذب، عشق جذب کنیم؟

برای اینکه بتوانید از قانون جذب عشق استفاده کنید تا عشق زیادی وارد زندگی شما شود، باید ارتعاش آن را به کائنات بفرستید. و جهان به ارتعاشاتی که دریافت می کنند پاسخ می دهد. دیگران را از طریق محبت، تشویق، حمایت و قدردانی و یا با احساس خوب دیگری دوست دارید، همین عشق بیشتر وارد زندگی شما می شود و در تمام جنبه های زندگی خود مانند سلامتی، ثروت، خوشبختی و واردات شغل عشق می ورزید.

این مقاله هم از دست نده :   ترک عادات سندرم پسر خوب

اگر از طریق اتهام زدن، شایعات، عصبانیت یا سایر احساسات بد نسبت به دیگران احساس منفی داشته باشید. همان احساس منفی را خواهید داشت. وقتی یک ارتعاش منفی به کیهان می فرستید. کائنات چندین برابر آن را وارد زندگی شما می کند. مطمئن باشید هر ارتعاشی که می فرستید کیهان را چندین برابر به زندگی شما وارد می کند. به همین دلیل است که می گویم شما باید احساسات خود را کنترل کنید. ازآنجایی که علاوه بر این قانون نیاز به تلاشی هدفمند است بهتر است به عنوان یک زن بدانید چطور زنی جذاب باشید. به عنوان یک مرد بدانید چطور زنی را شیفته ی خود کنید.

آیا همین الان از قانون جذب عشق استفاده می کنم؟

ساده ترین راه برای فهمیدن اینکه آیا از قانون برای جذب عشق استفاده می کنید یا خیر این است که به رابطه خود نگاه کنید. اگر رابطه شما خوب است، به این معنی است که ارتعاش مثبتی که به جهان هستی می فرستید بیشتر از ارتعاش منفی آن رابطه است .اما اگر رابطه خوبی ندارید به این معنی است که ارتعاش منفی که ارسال می کنید بیشتر از ارتعاش مثبت است و بهترین و موثرترین راه این است که بر خلاف ارتعاش منفی خود یک ارتعاش به کائنات بفرستید. دانستن فرمول رابطه ی موفق نیز تاثیرات بالایی دارد.

چگونه با استفاده از قانون جذب عشق، عشق بیشتر وارد زندگیمان کنیم؟

برای آوردن عشق بیشتر به زندگی خود، باید یک ارتعاش مثبت به کائنات بفرستید. البته راه های زیادی برای ارسال ارتعاش مثبت به کیهان وجود دارد.

شاه کلید اصلی قانون جذب عشق و روابط

در این قسمت می خواهم نکته اصلی و مهم قانون جذب عشق و روابط را به شما بگویم. یکی از مهم ترین عوامل در قانون جذب عشق که باعث می شود عشق بیشتری جذب کنید. این است که چقدر خودتان را دوست دارید یا چقدر لیاقت دارید. هر چه بیشتر خودتان را دوست داشته باشید و لیاقت بیشتری داشته باشید. عشق بیشتری جذب خواهید کرد زیرا دنیای بیرون از آینه درون است. این سوال بسیار مهمی است که شاید تا به حال به آن فکر نکرده باشید. گفتن اینکه دنیای بیرون از آینه درون است به این معنی است که شما همه چیز را در درون خود خواهید داشت همانطور که در بیرون هستید. بهتر است به وضعیت فعلی خود نگاه کنید. وضعیت شما نتیجه افکار درونی شماست.

این مقاله هم از دست نده :   14 کار جالب برای انجام یک زوج

برای مثال: اگر من آدم بامزه ای باشم، در هر گروهی که هستم. یکی از افراد گروه به من می گوید که شما چقدر بامزه هستید. من همه چیز درونم را بیرون خواهم آورد. برای تغییر وضعیت فعلی خود باید درون خود را تغییر دهید. باید از درون کار کرد. وقتی خودم را دوست دارم یعنی خیلی دوست دارم و هرجا می روم همه به من احترام می گذارند و دوستم دارند. مهمترین و اساسی ترین سوال در قانون جذب عشق و روابط این است که چقدر خودتان را دوست دارید. هر چه بیشتر خودتان را دوست داشته باشید. بیشتر مورد احترام قرار خواهید گرفت. مقاله ی چطور دل شوهرم رو ببرم کمک کننده خواهد بود.

هر چقدر خودتان را دوست داشته باشید دیگران هم همان قدر شما را دوست دارند

پس به این نکته توجه کنید که مهمترین و اساسی ترین قدم در قانون جذب عشق این است که خود را زیاد دوست داشته باشید. برای درک مفهوم دوست داشتن دیگران، ابتدا باید اهمیت دوست داشتن دیگران را درک کنید. بنابراین بهتر است یاد بگیریم چطور شاد باشیم.

قانون جذب عشق

قانون جذب عشق همه چیز را به شما می دهد. برای اینکه بتوانید از این قانون قدرتمند استفاده کنید. باید اصول قانون جذب را بدانید. قانون جذب در یک دقیقه مانند طنابی است که شما را به هر چیزی که به آن فکر می کنید می کشاند. شما هرگز نمی توانید چیزی را با طناب هل دهید. استفاده از قانون جذب بسیار سخت و دشوار است. اما در ابتدا ممکن است سخت باشد. زمانی که اصول استفاده از قانون جذب را یاد بگیرید. می توانید از آن در تمام جنبه های زندگی خود استفاده کنید، اما می توانید به تمام خواسته ها و اهدافی که دارید برسید. البته اگر هدف داشته باشید و  بدانید چرا باید در زندگی هدف داشته باشیم.

شما قدرت دارید و می توانید افکار خود را کنترل کنید. شما هرگز نمی توانید همزمان به دو چیز فکر کنید. ظیفه شما این است که بفهمید آن چیست و آن را محقق کنید. یکی از ابزارهای قدرتمند در قانون جذب عشق، توجه به نکات مثبت دیگران است. مهم ترین راز قانون جذب عشق این است که می توانید هر چیزی را که بخواهید بچسبانید. فقط جستجو کنید و آنچه را که دوست دارید در افراد دیگر پیدا کنید. اصلا کار سختی نیست.[/cz_title][cz_image id=”cz_62221″ sk_css=”margin-top:20px;margin-bottom:20px;” image=”3064″][/cz_image][cz_title id=”cz_80531″ sk_overall=”text-align:justify;”]

این مقاله هم از دست نده :   دلایل سرد شدن رابطه

خیلی ساده است. فقط و فقط شما باید به ویژگی‌های مثبت افراد داخل زندگیتان توجه کنید.

به عنوان مثال:

اگر فردی در زندگی شما شخصیت بدی دارد. اصلاً به حرف های بد توجه نکنید، باید ببینید چه ویژگی های مثبتی دارد و به آنها توجه کنید. به عنوان مثال: فردی که گستاخ ولی پرحرف است باید به مهربانی او توجه کرد. اگر بتوانید از این منظر به افراد زندگی خود نگاه کنید. می توانید از قانون جذب برای عشق ورزیدن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

سوالات پرتکرار در زمینه قانون جذب عشق

با توجه به اینکه افراد زیادی در مورد قانون جذب عشق سوالات زیادی پرسیده اند است. در این قسمت به یک سری سوالات متداول پاسخ میدهیم:

آیا می توانید یک فرد خاصی را جذب کنیم؟

همانطور که می دانید همه ما موجوداتی ارتعاشی هستیم اما طبق قانون جذب می توان فرد خاصی را جذب کرد. اما از آنجایی که فرد مورد نظر شما نیز یک موجود ارتعاشی است، باید با او ارتعاش کنید تا بتوانید او را جذب کنید.

 

چطور باورهای نادرست در زمینه قانون جذب عشق و روابط را پیدا کنیم؟

به طور کلی کلید یافتن باورهای مخرب در قانون جذب، استفاده از قدرت احساسات است. شما باید به احساسات خود توجه کنید تا باورهای غلط خود را شناسایی کنید.

درهر زمینه ای، مانند جذب پول و ثروت یا حتی روابط و احساسات بد شما، این نشانه باورهای غلط شماست.

چطور رابطه خوبی داشته باشیم؟

برای داشتن یک ارتباط عالی، باید ارتعاش یک اتصال منحصر به فرد را به جهان بفرستید. شما باید داده های مثبت را به ذهن خود ارسال کنید. شما با دیدن، شنیدن و … در ذهن خود می فرستید. بنابراین برای اینکه بتوانید یک ارتباط منحصر به فرد ایجاد کنید. کنترل کامل سهم ذهن خود را در دست بگیرید. به یاد داشته باشید که از چیزهای منفی مانند اتفاقات بدی که در گذشته رخ داده است. فیلم های تلویزیونی ماهواره ای و غیره اجتناب کنید.

کلام آخر

به طور کلی از چیزهایی که به شما احساس منفی می دهد دوری کنید تا چیزهای مثبت وارد زندگی شما شود. تا زمانی که تلاشی در جهت اجرایی کردن این قانون نداشته باشید و همچنین از توانمندسازی خود در زندگی فردی غافل شوید. نمی توانید به اعداف خود در عشقی که لایق آن هستید دست پیدا کنید. آوای مشاوران با ارائه ی مشاوره  رایگان شما را در این مسیر همراهی می کند. فراموش نکنید که اگر به عشق خود دست یافتید و به تصمیمات جدی تری برای ازدواج رسیدید از مشاوره ازدواج نیز بهره ببرید.[/cz_title]

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *