عادات های زوج های موفق

ممکن است زوجین موفقی را در زندگی دیده باشید و این فکر به ذهنتان خطور کرده باشد که دقیقا راز موفقیت آنها چیست. یعنی زوجینی که به نظر می رسد همه چیز را با هم دارند. همه چیز درست به نظر می رسد، آنها خوشحال هستند، صمیمی هستند و طوری رفتار می کنند که بهترین دوستان و همچنین شریک زندگی هستند. ممکن است پنهانی آرزو کنید که بتوانید مانند آنها باشید. حدس بزن چی شده؟ تو نیز می توانی! هیچ رمز و راز بزرگی برای داشتن یک رابطه نزدیک و عاطفی مرتبط با شریک زندگی خود وجود ندارد. در واقع، حداقل در تئوری، بسیار ساده و اساسی است.

پس خوشبخت ترین زوج ها چه وجه مشترکی با هم دارند؟ یا زوج های موفق چه چیز مشترکی دارند؟ زوج‌های صمیمی و مرتبط برخی از عادات قدرتمند روابط شاد را به اشتراک می‌گذارند. آیا می خواهید در چنین رابطه ای باشید؟ سعی کنید این عادات را در زوج های موفق ایجاد کنید. در اینجا 8 عادت اصلی زوج های موفق آورده شده است. که برای دریافت عادت های بیشتر می توانید از مشاوره خانواده در شکل مشاوره تلفنی نیز استفاده کنید.

به حرف همدیگر گوش کنید

یکی از ضروری ترین عادات زوج های موفق این است که زیاد حرف نمی زنند، مداخله نمی کنند و حرف طرف مقابل را قطع نمی کنند. آنها تمام توجه خود را به شریک زندگی خود معطوف می کنند و تمام تلاش خود را می کنند تا بفهمند شریک زندگی آنها چه فکر و احساسی دارد و چه چیزی را می خواهد منتقل کند. آنها به قصد درک، نه برای پاسخ دادن گوش می دهند.

این مقاله هم از دست نده :   چطور در رابطه اعتماد به نفس داشته باشیم

یکدیگر را تشویق کنید

یکی دیگر از عادات روزانه مهم زوج های موفق و شاد این است که به جای اینکه یکدیگر را خراب کنند. وقت خود را صرف حمایت، تشویق و بالا بردن یکدیگر می کنند. آنها از شریک زندگی خود در تحقق رویاهایشان، از جمله اهداف شغلی، تلاش های هنری و خلاقانه بدون توجه به شرایط، حمایت می کنند. آنها به دستاوردهای یکدیگر افتخار می کنند. آنها آنقدر به شریک خود افتخار می کنند که تقریباً فکر می کنید هر دو به جای شریک زندگی خود به هدف خود رسیده اند. چنین عادات روزانه زوج ها در روابط سالم به آنها کمک می کند تا از هر فرصتی برای لاف زدن علنی به شریک زندگی خود استفاده کنند و در هر کجا که می توانند فضایل و استعدادهای خود را تمجید کنند.

 

آنها حاضر به سازش هستند

این زوج ها درک می کنند که هیچ یک از آنها نمی توانند همه چیز را یک طرفه (یا به روش خودشان) داشته باشند. آنها مایلند امتیازی را واگذار کنند یا به چیزی که شریک زندگی آنها می خواهد یا نیاز دارد تسلیم شوند. فقط به این دلیل که می خواهند محبوبشان خوشحال باشد. عادات ایثارگرانه زوج های شاد تضمین می کند که آنها هیچ انگیزه پنهانی برای منفعت شخصی ندارند. البته که بهتر است مراقب داشتن اعتدال در این زمینه باشید چرا که می تواند با خارج شدن از میزان مورد نیاز به شما و رابطه آسیب هایی وارد کند.

آنها در صورت نیاز آنجا خواهند بود

عادات زوج های موفق را بدون بهانه آوردن و همیشه کنار شریک زندگی خود دنبال کنید. هنگامی که شریک زندگی آنها به آنها نیاز داشته باشد. آنها آنجا خواهند بود حتی اگر به معنای حرکت دادن کوه ها برای رسیدن به آنجا باشد. وقتی یکی به دیگری نیاز دارد، همیشه در کنار یکدیگر هستند.

این مقاله هم از دست نده :   علائمی که نشان میدهد همسرتان به شما خیانت کرده!

به حرف همدیگر گوش کنیدآنها مثبت هستند

آنها در ملاء عام یا در خلوت یکدیگر را خراب نمی کنند، انتقاد نمی کنند یا منفی بافی نمی کنند. آنها هرگز متوسل به توهین و ناسزا نمی شوند. آنها شریک زندگی خود را سرزنش نمی کنند وقتی همه چیز بد پیش می رود. آنها به دنبال راه حل هستند نه سرزنش.

آنها از نظر فیزیکی به هم متصل هستند

آنها به اشتراک می گذارند، لمس می کنند، در آغوش می گیرند، دست می گیرند، بازوهای خود را دور یکدیگر می پوشانند. آنها در بیشتر مواقع در لگن به هم متصل می شوند. این نزدیکی به یک رابطه جسمی / جنسی سالم و پرشور نیز گسترش می یابد.

آنها با هم متحد می شوند

هیچ تمایزی بین آنها وجود ندارد. آنها یک “ما”، یک “ما” هستند و هرگز با یکدیگر بازی نمی کنند. آنها هرگز سعی نمی کنند به دنبال منافع شخصی خود باشند و همیشه رابطه را در اولویت قرار می دهند. چنین روابطی محافظت می شود. آنها همیشه تأثیر تصمیم گیری خود را بر شریک زندگی خود و اتحادیه خود در نظر می گیرند. آنها یک تیم هستند، یک نیروی غیرقابل توقف. آنها با هم جشن می گیرند، با هم گریه می کنند و در سختی ها با هم سرباز می زنند.

کلام آخر

آیا می توانید بگویید که شما و همسر یا شریک زندگی تان در این دسته بندی ها قرار می گیرید؟ آیا این عادات زوج های موفق را دارید؟ اگر نه، می توانید از همین الان شروع به پرورش آنها کنید. همه این عادات را می توان برای ایجاد یک رابطه قوی تر، نزدیک تر و مرتبط بین شما و شریک زندگی خود ایجاد کرد.

این مقاله هم از دست نده :   7 راهی که بیشتر دوست داشتنی شویم

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *