در ۸۰ درصد مواقع برای آقایان شرایط به این صورت هست که خانم‌ها به سمت آنها جذب می‌شوند اما مرد به قطعیت نمی‌رسد که این خانم علاقه ۱۰۰ درصدی به او دارد و یا اینکه عاشق او است.

این متن قرار هست که در رابطه با این موضوع به صورت کامل و مفصل صحبت و روش اساسی معرفی کنیم تا بتوانید با استفاده از این روش‌ها به این قطعیت برسید که او عاشق شماست یا کاری انجام دهید که او هم آنقدر جذب شما شود تا به مرحله‌ای برسد که آن را عاشق شدن می‌نامید..

جلسات کوچینگ تخصصی که در خصوص رابطه عاطفی تا به حال با آقایان داشته‌ام در بسیاری از مواقع به این موضوع برخوردم که به مرحله ۸۰ درصد در رابطه خود می‌رسند اما از همان مرحله در بسیاری از مواقع سقوط می‌کنند و در نهایت به این نتیجه می‌رسند که فرد مقابل عاشق او نبوده و با خود فکر می‌کنند که توانایی عاشق کردن این خانم را نداشته و هر روز به سردرگمی‌ها و احساس دوست داشتنی نبودنشان اضافه می‌شود.

میدانیم که بسیاری از نبایدها و اشتباهاتی که آقایان مرتکب می‌شوند سرمنشا بسیاری از ترفندها و تکنیک‌هایی است که رواج یافته اند.

ترفندها و تکنیک‌ها برای کوتاه مدت و یا داشتن روابطی ناپایدار و بدون نتیجه قطعاً کمک کننده هست و نتایج سریع،می‌دهد.

همانطور که می‌دانید داشتن رابطه‌هایی ناپایدار با بازی‌های مختلف پس از مدتی نه تنها موجب کاهش اعتماد به نفس برای شما بلکه داشتن زندگی و رابطه‌ای هدفمند را رقم می‌زند.

در این مقاله اطلاعات ارزشمندی به شما ارائه خواهد شد اما در صورت نیاز به کمک بیشتر میتونید از مشاوره رایگان تلفنی ما هم استفاده کنید.

بایدها و نبایدها

نباید: بازی برنده شو راه بندازی

به دلایل مختلف و از منابع مختلف شنیده باشیم که تحریک احساس حسادت باعث جذب افراد می‌شود چه خانم چه آقا و ممکن است در خیلی از مواقع این مورد را تست کرده باشیم و باید به شما بگم که کاملاً نتیجه سریع به ما می‌دهد.

ایجاد حس حسادت حس رقابت فرد را نیز تحریک کرده و تمام تلاش خود را برای به دست آوردن شما انجام می‌دهد از جمله مشکلاتی که این کار ایجاد می‌کند این است که دقیقاً شما خودتان را وارد بازی می‌کنید به نام بازی،برنده شو.

اجرایی کردن بازی برنده شو که به مقابل خود اینطور می‌فهمانید در میان رغیب‌ها به هر قیمتی شده لازم است برنده شود افرادی را جذب خود می‌کنید که که تنها تشنه رقابت هستند و ممکن است بعد از برنده شدن دیگر شما را نادیده بگیرند این گونه است که شما در رابطه‌ای سالم و پایدار قرار نمی‌گیرید و حتی بعد از ایجاد ایجاد ارتباط نادیده گرفته می‌شوید و مجبورید دوباره ترفندهای،فست فودی که سریع و ناسالم هستند بروید سال‌های سال درگیر این چرخه معیوب باقی می‌مانید.

مهمترین فاکتورهای رابطه ایجاد احساس امنیت است اگر شما با استفاده از ترفند ایجاد احساس حسادت امنیت را از بین ببرید در ابتدا به دلیل توجه همراهی کنترل و چک شدنتان مورد نوازش قرار می‌گیرید و این بازی برای شما لذت بخش خواهد بود اما در ادامه همچنان در رابطه،بازی دزد و پلیس اجرایی می‌شود با دعواهای سرسام‌آور رابطه را ادامه می‌دهد و به دلیل اینکه شما با این روش نوازش و توجه دریافت می‌کنید در ادامه بازی‌های برنده شو و دزد و پلیس می‌شوید در صورتی که در اصل خودتان را از داشتن رابطه عاطفی پایدار و سالم که در آن امنیت جریان دارد محروم می‌کنید.

این مقاله هم از دست نده :   عشق قبل از ازدواج یا بعد از ازدواج ؟!

نباید: زیادی باشی

در ابتدا گفتیم ایجاد احساس حسادت یکی از مخرب‌ترین کارها هست اما خیلی از افراد به اشتباه دچار این رفتار می‌شوند که کاملاً اطراف خود را از داشتن دوست خالی کرده و برای ایجاد اطمینان و جلوگیری از احساس حسادت، دنیای فردی خود را فراموش کرده تمام برنامه‌های زندگیش از جمله کار سرگرمی و تمام برنامه ها و اهداف را معطوف به رابطه یک خانم می‌کند.

جالب است بدانید که برای عاشق کردن یک خانم در ابتدا نیاز دارید خودتان عاشق خودتان و دنیای فردیتان باشید یعنی…

  • به عنوان یک مرد با اعتماد به نفس گاهاً و به اندازه برنامه‌های شخصی خود را داشته همراهی سرگرمی و بیرون رفتن با دوستان خود را حفظ کنید
  • مراقبت و همراهی با خانواده را حفظ کنید با توجه به اینکه در رابطه عاطفی هستید خانم‌ها برای اینکه عاشق شما شوند یا جذب شما شوند نیازی ندارند که فکر کنند رقیبی وجود دارد و باید آن رقیب را از بین ببرند و وارد رابطه برنده شو شوند بلکه نیاز دارند شما را مردی قدرتمند و با اعتماد به نفس ببینند و بشناسند که در دنیای فردیش با رعایت تعادل امه‌ها و سرگرمی‌ها و تفریحات مختص خودش را دارد و همچنان در رابطه عاطفی خود مسئولیت پذیر به درستی عمل می‌کند.

چه زمانی یک خانم دلتنگ شما میشه؟

همانطور که در گذشته نیز گفتیم یکی از مواردی که به شما کمک می‌کند یک خانم دلتنگ شما شود و یا عاشق شما شود این مورد است که به شما فکر کند.

برای اینکه کاری کنید یک خانم به شما فکر کند نیازی ندارید از راه‌های ناسالم و تحریک حسادت وارد شوید بلکه فقط کافیست در مسیر در خودتان که مربوط به دنیای فردی شما است و این خانم در آن لحظات حضور ندارد حرکت کنید.

این نکته هم بگم که با وارد شدن به یک رابطه فکر نکنید همه چیز را تموم کرده اید بلکه بعد از اون هم باید اطلاعات خودتونو در زمینه خانواده بالا ببرید همچنین میتونید از مشاوره رایگان ما هم کمک بگیرید.

باید: خودت باشی

بزرگترین اشتباهاتی که آقایون دارند این هست که می‌ترسند خودشان باشند و در اصل قبول ندارند که به عنوان یک انسان خوبی‌ها و بدی‌های خودشان را دارند و در تمام مدت تلاش می‌کنند یک خانم را راضی نگه داشته و تمام خوبی‌های خودشان را عرضه کنند تا از این طریق،خانوم راعاشق خود کنند.

بهتر است بدانید شما به عنوان یک مرد با اعتماد به نفس ابتدا لازم است تمام خوبی‌ها و بدی‌های خود را بشناسید در جهت بهبود خود باشید و رشد کنید.

در این میان میان نیازی نیست خود واقعیتان را پنهان کنید و همه تلاش خود را داشته باشید تا یک خانم را راضی نگه دارید بلکه خودتان باشید و اجازه دهید گاهاً یک خانم بدی‌های شما یا تفاوت شما که در ویژگی شخصیتی‌تان است به عنوان یک چالش و مواجه شود و با مهارت حل مسئله این موارد را حل کنید.

این مقاله هم از دست نده :   11 راه جذب کردن مرد ها

شما تمام تلاش خود را می‌کنید تا عالی باشید و همیشه یک زن را راضی راضی نگه دارید او را وارد رابطه‌ای بدون چالش و کسالت بار میکنید که جذابیتی ندارد البته منظور این نیست که خود را بد نشان بدید مدام او را وارد بازی وبحث کرده؛ در این مورد فقط لازم است خودتان باشید و با اعتماد به نفس رابطه را پیش ببرید.

بهتر است این مثال را داشته باشیم که شما فرض کنید یک فیلم رمانتیک را تماشا می‌کنید اگر تمام این فیلم پر از صحنه‌های عاشقانه و عالی و رمانتیک باشد بدون هیچ چالشی بدون هیچ تلاشی بدون هیچ نگرانی آیا واقعاً این فیلم کسالت بار واقعی است؟ با نشان از یک عشق واقعی در دنیای واقعی ماست؟

همش عشق عشق،خوشبختی خوشبختی، انسانها نیاز به بالا و پایین دارند همچون موج دریا

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. ما موجیم که آسودگی ما عدم ماست.

به خودتان این حق و اجازه را بدهید که گاهاً نه بگویید و یا اینکه از او درخواست انجام کاری را داشته باشید یا به دلیل یک کار مهم پیش آمده قراری را کنسل کنید یا کاری را انجام ندهید.

نترسید از انجام این کار چرا که اگر طرف مقابل شما دغدغه رابطه‌ای پایدار و سالم را داشته باشد شما را همراهی کرده و با عشق در کنار شما و تمام خوبی‌ها و بدی‌ها باقی می‌ماند منظور ما یک عشق واقعی است نه یک بازی روانی در رابطه ای ناپایدار.

زمانی شما عصبانیت ایجاد می‌کنید و یا یک دختر را ناامید می‌کنید که مهارت ارتباطی و یا حل مسئله بلد نباشید و مثل یک مرد بدون اعتماد به نفس عمل کنید پس نترسید با ایجاد این مهارت‌ها مواردی که به شما گفتیم را اجرایی کنید.

باید: حد خودت مشخص کنی

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که آقایون انجام میدن این هست که دو حالت دارند…

  • یا سریعا با هر رفتار کوچیکی که از طرف مقابل میبینن بدلیل نداشتن اعتماد به نفس واقعیشون سریعا ناراحت میشن، اعتراض میکنن، عصبانی میشن، دعوا میکنن و هیچ مشکلی رو حل نمیکنن بلکه خودشون رو ضعیف و ضعیف تر نشون میدن، و جالبه بدونید خیلی اوقات قهر میکنن
  • یا این که نشون میدن در هر حالتی هر رفتاری که باهاشون بشه باز هم میمونن و تحمل میکنن، اصلا هیجی نمیگن هیچ اعتراضی نشون نمیدن

در هر دو حالت و دو مورد تنها داریم مردی رو میبینیم که نه حد و مرزی واسه ی خودش شخصیتش و ارزش هاش قائل هست و نه اصلا مهارت حل مشکلات و مسائلش رو داره. پس چطور یک زن عاشق همچین مردی بشه؟ چطور ی رابطه ی سالم درست بشه؟

آیا زوج هایی هستند که با رعایت نکردن این موارد همچنان همو دوست داشته باشن؟

شاید بگید اتفاقا من یکی از دوستانم در چنین شرایطی هستن اما خانوم عاشق و شیفته

من در جواب به شما میگم آیا اون رابطه رضایت بخش واقعا؟ هردو خوشبخت و شاد هستن؟ آیا اون مدل رابطه چیزیه که تو میخوای؟

این مقاله هم از دست نده :   چیکار کنم شوهرم به من توجه کند؟

پس چه باید کرد؟

در ابتدا ببینید که خط قرمز های رفتار و ارتباط با شما چیست؟ خط قرمز منظور مواردی هست که به شدت شمارو اذیت می‌کنه و حتی نمی تونی اون رفتار رو ببخشید مثل خیانت یا هر چیزی

و بعد ببینید خط زرد ها چه هستند؟ خط زرد منظور مواردی هست که میتونید راجع بهش صحبت کنید که حل بشه تکرار نشه یا به توافق دو طرفه برسید

چطور انجامش بدیم؟

بجای اینکه از کوره در بری داد بزنی عصبانی بشی بزنی داغون کنی مثل یک مرد با اعتماد به نفس در اون لحظه خودت رو آروم کن و در شرایط مناسب در مورد این موضوع صحبت کن که اگر او از خط قرمز شما رد میشود اعلام کنید درصورت تکرار نمی تونی ببخشید و رهاش می کنید.

در موارد خط زرد ها هم با گفتگو به حل مشکل با استفاده از راه حل های مختلف بپردازید

شما به عنوان یک مرد مستقل و قدرتمند باید عمل کنید که در رابطه ی عاطفی هست که دختر رو برای طولانی مدت و پایدار و تمام لحظات زندگیش میخواد اما برای خودش ارزش قائل هست و خودش رو لایق می‌دونه که بهترین ها رو در رابطه دریافت کنه

کدوم زنی هست که یک مرد ارزشمند رو نخواد و عاشقش نشه؟

خانم ها عاشق موارد مهم و ارزشمند زندگیشان میشن که با اون مورد مهم با ارزش و احترام برخورد و رفتار کنن.

نباید: معذرت خواهی کنی

در این مورد اصلا منظور من این نیست که شما معذرت خواهی انجام نده زمانی که میدونید کار اشتباهی انجام دادی بلکه در این مورد حتما لازم هست ابراز تأسف کنید و درصدد جبران و یا راهکار برای تکرار نکردن آن رفتار و اتفاق داشته باشید

چه زمانی نباید معذرت خواهی کرد؟ زمانی که شما آگاه نیستید هنوز که چه اتفاقی افتاده یا چه رفتاری از شما باعث مشکل و ناراحتی شده. طوری که حتی ممکن است یکی از تفاوت های رفتاری و شخصیتی شما موجب این موضوع باشد.

در این شرایط اولین اقدام شما این است که بدون قضاوت و پیش بینی فکری از دلیل گرفتگی و حالت خلق پایین پارتنر خود با ایجاد سوال چیزی هست که بخوای در موردش حرف بزنی ؟ یا اینک دوست داری حرف بزنیم؟ شروع کنید نه با جمله ی ببخشید من کار اشتباهی کردم ناراحتت کردم؟. وای ببخشید حرف دیروزم ناراحتت کرد؟ من کار اشتباهی کردم؟ ببخشید ببخشید ببخشید

با این کار شما نشان میدهید که از رها شدن میترسید

چرا که درحال صحبت درخصوص مواردی هستید که حتی ممکن است در ذهن او ایجاد نشده باشد و شما ذهن او را به جستجو وا میدارید و احساس ضعف و ترس خود را نشان می دهید.

این مورد کم کم تبدیل به عادت میشود در دو طرف و شما را با پارتنری رو به رو می کند که هرگز از شما راضی نیست و باوجود تمام تلاش های شما احساس شادی و خوشبختی در کنار شما ندارد. بنابراین چطور عاشق شود؟

جمع بندی

نحوه جذب دختر اصلا شباهتی به خیلی از فیلم هایی که دیدید ندارد که در آن یک دختر با یک نگاه عاشق یک پسر میشه و در ادامه رابطه فوق العاده ای دارند. در زندگی واقعی، هم جذب دختر و هم ادامه دادن با اون دختر نیازمند ایجاد توانایی هایی تو خودتون داره که باید تقویت هم بشه پس همیشه برای رسیدن به این ویژگی ها تلاش کنید و ببینید که با تقویتش به آسونی میتونید دختر مورد علاقتو به دست بیاری.

 

4/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *