چیکار کنم شوهرم به من توجه کند؟

در طول زندگی مشترک خانمها دورانی وجود دارد که حس میکنند مورد بی توجهی یا کم توجهی همسرشان قرار گرفته اند واین حس کم‌کم به احساس تنهایی منجر میشود. این احساس تنهایی که به دلیل عدم توجه از سوی شوهر ایجاد می‌شود. باعث بوجود آمدن یک زنجیره از احساسات منفی از جمله کسالت ،خستگی و افسردگی در او میشود. وقتی کار به اینجا میکشد برخی خانمها برای رهایی از وضعیت پیش آمده و حل سریع مشکلشان دست به دامان توصیه های غیر کارشناسانه دوستان و آشنایان میشوند یا با گله وشکایت مداوم به همسرشان سعی می‌کنند. اورا از این موضوع آگاه کنند،این کار به جای اینکه آتش مشکل را خاموش کند. همه چیز را بدتر می‌کند. رد این شرایط دریافت مشاوره خانواده رایگان نیز کمک کننده خواهد بود.

 مردان چه چیزی از زندگی میخواهند؟

برخلاف آنچه تصور میشود مردها نه تنها موجوداتی سخت،خشن و خالی از احساس نیستند و فقط برای رفع مشکلات ،تکیه گاه بودن و کار کردن زاده شده اند. بلکه بسیار شکننده و حتی گاهی عاطفی تر از زنان هستند. این ویژگی‌ها را جامعه به مردان القا کرده ،در واقع به آنها برچسب زده است. خوب است بدانید مردان نیز مانند زنان در آغوش یک زن پرورش یافته‌اند ،پس نمیتوان چنین تصور کرد،که درکی از احساس ،عشق و عاطفه ندارند.

این مقاله هم از دست نده :   چطور بفهمم به من خیانت میکنه؟

مردان  دو چیز از زندگی می‌خواهند

یک کار خوب که احساس کنند موفق هستند.

یک زن خوب که از او قدردانی و او را تشویق کند.

اگر عاشق مردان هستید این را زبانی نگویید،اثبات کنید.

قدردان مردانگیش باشید.

اوراتشویق کنید.

به نظرش احترام بگذارید.

هرچند وقت یکبار اجازه دهید که احساس کند ،قهرمان زندگی شماست.

اگر عاشق او شوید با تمام وجود عشقتان را هزار برابر جبران خواهد کرد.

 

این موارد راهرگز به مردها نگویید

۱) از احساس همسرتان نسبت به خودتان نپرسید.مثلا:دوستم داری؟

این سوال برای سرگرمی رابطه ایرادی ندارد اما مداوم پرسیدن آن باعث میشود شوهر شما احساس کند حتما کم کاری کرده و یا مشکلی هست که او نمی‌داند ویا نتوانسته خودش رابه شما اثبات کند و شما را نسبت به احساسش مشکوک کرده

۲)هرگز در مورد زنان دیگر از شوهرتان نظر خواهی نکنید

چون هر جوابی بدهد خوشایند شما نیست .(اگر بگوید خوب است متهم به بدچشمی میشود .

اگر بگوید بد است متهم به دروغگویی میشود)

ضمن اینکه شما ناخواسته حواس و توجه شوهرتان را به زنان دیگر متمرکز میکنید

۳)موقع ازدواج تا حدودی باید از گذشته همسرتان آگاه باشید و البته او هم  نسبت به شما همینطور.اما بعد از ازدواج خود را درگیر گذشته او نکنید .به طور مثال:چند بار خواستگاری رفتی؟

باچه کسانی (دختر) دوست بودی؟

او چه شکلی بود ،از من بهتر بود ؟

خصوصیات او شبیه من بود و چقدر دوستش داشتی؟و……

اینگونه سوالات نشان دهنده عدم اعتماد بنفس شماست

۴)هرگز شوهر خود را با مردان دیگر مقایسه نکنیدمثلا (آقای فلانی برای تولد همسرش ….. خرید.یا شوهر دوستم خیلی صبور ،نترس است و…..)

چیکار کنم شوهرم به من توجه کند؟۵)از خواستگاران وروابط قبلی

هرگز با شوهرتان صحبت نکنیددرواقع خودافشاگری نکنید.خودافشاگری یعنی:خط قرمزها،،علایق،نیازهاوخواسته ها وتوقعاتی که از شوهر خود دارید را مطرح کنید . نه اینکه رازها ومگوها راافشا کنید

این مقاله هم از دست نده :   عادات های زوج های موفق

۶)سرزنش در ناتوانی ممنوع

هرفردی توانمندی‌هایی دارد شاید کسی نویسنده خوبی باشد امانقاش خوبی نباشد.

شاید کسی خوب صحبت نکند ولی در کار فنی بسیار مهارت داشته باشد.پس شوهرتان رابه آنچه که نمی تواند انجام بدهد یا مهارت نداردسرزنش نکنید

۷)خانواده همسر

همه آدمها خانواده، فامیل ،خویشاوند ودوستانی دارند.شوهر شما هم از این قضیه مستثنی نیست.چنانچه ارتباط خوبی با خانواده او ندارید (بخصوص خانواده)دلیل بر این نیست که مانع ارتباط او با خانواده اش بشوید،چون شما میخواهید.

رعایت نکردن وبازگو کردن موارد ذکر شده باعث میشود شوهرتان نسبت شما دلسرد ودر نهایت بی میل شود

راههای جذب همسر

1) اعتماد به نفس :

اعتماد بنفس فقط در رفتار خلاصه نمی شود. زبان بدن نوع برخورد و نوع نگاه شما نشان دهنده میزان اعتماد بنفس شماست.منظوراز اعتماد بنفس غرور نیست.امروزه آقایان بدنبال زنانی هستند که از اعتماد بنفس و عزت نفس خوبی برخوردار باشند تا بتوانند در جامعه براحتی فعالیت کنند و از روابط عمومی خوبی برخوردار باشند،نه زنانی که دائم در حال آشپزی،بچه داری،نظافت(خانه داری) هستند.

۲)زیبایی:

منظور زیبایی خدادادی ،پوشیدن لباسهای خاص وگران قیمت،ارایشهای سنگین و…. نیست .خوش پوشی ،شیک پوشی و رفتار برازنده از دید آقایان زیبایی محسوب میشود

۳)خونگرم بودن:

افرادی که غیر قابل پیش بینی هستندجذابترند.یعنی طوری رفتار کنید ،که طرف مقابل هر لحظه منتظر یک رفتار غیر قابل انتظار و جدید باشد.شور و شوق خاصی به رابطه بدهید برای شوهرتان پر از هیجان و اشتیاق باشید.

۴)خودت را دوست بدار:

خودت را با تمام ویژگیهای خوب بود دوست داشته باش.به دنبال تایید دیگران نباشید به طوری که مجبور باشید به گونه ای رفتار کنید که نیستید.(به این معنی نیست که اگر ویژگی بدی دارید که جامعه پسند نیست ،تغییر ندهید)اگر خود واقعی تان نباشید آقایان زود متوجه میشوند.

این مقاله هم از دست نده :   چگونه بفهمیم زنی دوستمون داره ؟

۵)مستقل بودن:

مستقل بودن به معنای قوی بودن و اینکه بتوانید شرایط را کنترل کنید در غیاب همسر قادر به اداره امور باشید.انقدر وابسته به

شوهرتان نباشید که نتوانید ساده ترین کار هارا انجام بدهید.همه کارها را به شوهر تان واگذار کنید.استقلال داشتن جذاب است ولی نه به معنای شغل ودر آمد خوب داشتن.

طوری هم رفتار نکنید که گویی هیچ نیازی به همسرتان ندارید.

روشهای کارآمد جهت جلب توجه شوهر

به این نکات ریز وساده دقت کنید

۱)ارسال پیامهای عاشقانه در طول روز برای همسر.البته بیش از یک مورد در روز ارسال نکنید جملات بهتر است کوتاه باشد

۲) شخصیت ،زیبایی،ویژگیهای اخلاقی خوب،پوشش و ظاهر خوبش را به او یادآوری کنید

به طور مثال:شانه های پهن ومردانه ای داری.

۳)جملات نیمه کاره بگویید ،چند ثانیه صبر کنید سپس بایک لبخند،اشاره،چشمک یا ترک محیط ادامه اش را بگویید

۴)هرچند وقت یکبار به چشمان همسر خود نگاه کنید.خیره نشویدفقط کافیست با مهر به او نگاه کنیدبا نگاهتان به شوهرتان بگویید چقدر دوستش دارید

کلام آخر

تمام کوششهای افراد برای عشق ورزیدن است .عشق ورزیدن را چون یک هنر بیاموزید. عشق با دوچیز شناخته می‌شود؛ عمق ارتباط متقابل وشادی.بنابراین در تلاش برای بدست آوردن آن باشید. در این روند مشاوره رایگان شما را همراهی خواهد کرد.

3/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *