جذاب ترین و ماندگارترین کادوی ولنتاین

جذاب ترین و ماندگارترین کادوی ولنتاین


[cz_title id=”cz_34960″ sk_overall=”text-align:justify;” cz_title=””]

جذاب ترین و ماندگارترین کادوی ولنتاین

 

معمولا روال طبیعی از این قرارهست که در بهترین حالت برای روز ولنتاین شریک عاطفیتون رو به شام و یک رستوران دعوت کنید. جواهراتی هدیه بدید و اون روز سنگ تموم بذارید. در نهایت اسمش رو یک روز ایده آل برای ولنتاین بگذارید. قطعا منظور ما این نیست که این روش و این نحوه کادو گرفتن کارایی نداره. منظور این هست که در روز ولنتاین، شکلات‌ها، گل‌های گران ‌قیمت یا هدایای گران قیمت رو کنار بگذارید. در عوض، چیزی کم هزینه تر، اما مفیدتر و معنادارتر انتخاب کنید. شما میتونید تاثیرات عمیق تر و بیشتری به جای بگذارید.

آوای مشاوران در این مقاله قصد داره روش ها و ایده هایی برای هدیه در این روز مهم ارائه بده که به بهترین شکل ماندگار بشه. چرا که افراد حسی که در اون لحظات براشون ایجاد میکنید به خاطرشون میمونه. بنابراین داشتن این مهارت از اهمیت بالایی برخورداره. مقاله ی 14 کار جالب برای انجام یک زوج در این روند برای شما کمک کننده خواهد بود.

 

جادوی جملات و کلمات

زندگی در زمان حال و سورپرایز کردن با بهترین کادوها خوشحال کننده هست. اما نمیتونه جای ایجاد حس امنیت برای خانوم هارو پر کنه. یعنی چی؟ ایجاد حس امنیت به این معنی که شریک عاطفی شما نیاز به دریافت حس امنیت از لحاظ مالی، جسمی و عاطفی داره. بله درسته در اون لحظه نمی تونید موارد به این مهمی رو عملا انجام بدید تا این حس ایجاد بشه. اما از اونجایی که قرار بعد ها در این موارد حمایت ها و همراهی هایی داشته باشید. بهتر که درموردش حرف بزنید و وعده هایی که می تونید عملی کنید رو بدید. عاشق کردن دختر در ده روز برای شما مفید است.

این مقاله هم از دست نده :   جلوگیری از خیانت همسر

حتی کوچکترین موارد هم میتونه در ایجاد این حس کمک کنه، پس به دنبال کارهای بزرگ و خیلی مهم نباشید. همین که بگید من مراقبتم، تمام تلاشم رو میکنم که همراهت باشم، سعی میکنم اکثراوقات درکت کنم، اگر جایی به حمایت من نیاز داشتی بهم بگو تا با هم پیش بریم. یا دادن حمایت های عاطفی و توجه های خاص از این نظر که دوست داشتنی هستی برای من، اهمیت زیادی داری برام، دوستت دارم…. میتونید حس امنیت رو ایجاد کنید

قدرت جادویی کلمات و جملات رو دست کم نگیرید، کلمات چنان قدرتی دارن که میتونن آتش چنگی رو شعله ور کنن و یا صلحی رو برقرار کنن. رابطه ای رو به نابودی بکشن و یا اون رابطه رو استحکام ببخشن.

 

گوش شنوا باشید

از اونجایی که آقایون معمولا عملگراتر و کلی بین هستن. با این دید که یک کادوی گرانقیمت و اختصاص دادن زمان برای داشتن یک شب ایده آل و یا یک روز خاص کافیه پیش میرن. اما برای خانوم ها که دید جزئی بین تری دارند و دوست دارند بشنون و شنیده بشن. علاوه برمواردی که آقایون مدنظر دارن، کافیه این مورد رو هم اضافه کنن.

مورد مهم شنیده شدن و درک شدن، برای ماندگار شدن اون روز و نشون دادن اهمیت اون روز به عنوان روزی خاص. اینکه شریک عاطفیتون رو بدون قضاوت بشنوید و اچازه بدید از خاطرات از جریانات حتی زنانه ای که اتفاق افتاده بگه و شنونده ی خوبی باشید. حس فوق العاده ای براش ایجاد میکنه.

بهترین حالت اینه که از سرگرمی ها و علایق جدید و قدیمی که بهتون نگفته و فرصت شنیدنش رو نداشتید بپرسید. اینبار فقط با اشتیاق گوش بدید. دنبال رد یا تایید، خوب یا بد بودن هیچکدام از این موارد نباشید. اجازه بدید حس کنه که شنیده شده و درک شده بدون هیچ نوع قضاوت و پیش داوری، اجازه بدید باهاتون راحت باشه. در فرمول ازدواج موفق که فرمولی برای رابطه ی موفق هست به این مورد تاکید شده، که میتونید از موارد دیگر این فرمول نیز استفاده کنید.

این مقاله هم از دست نده :   قانون جذب در عشق یکطرفه

تشکر و قدردانی رمانتیک

یکی از مشخصه های رابطه های متعهد و محکم، توانایی نشون دادن قدردانی از یکدیگر رو دارن. وقتی شریک زندگی شما احساس می کنه که مورد قدردانی قرار گرفته، به نوبه خود بیشتر از شما و تمام کارهایی که براش انجام میدید قدردانی می کنه. در روز ولنتاین، قدردانیتون رو در هدیه ای بگنجانید که نشان دهنده سطح بالای قدردانی شما باشه. کوپن عشق بسازید و در کارتهای کوچیک و کلاسیک قدردانی خودتون رو بنویسید یا احساس خودتون رو در قالب یک شعر یا نامه عاشقانه بنویسید. نکته ی مهم، اجازه ندید روز ولنتاین تنها روزی باشه که قدردانی خودتون رو نشون میدید. قدردانی منظم از شریک عاطفیتون رو هدف خودتون قرار بدید. زیرا حتی حرکات کوچک قدردانی می تواند تفاوت بزرگی در موفقیت درازمدت رابطه ایجاد کنه. مقاله ی کارهایی که عشقت رومطیع میکنه مطالب مفیدی برای شما خواهد داشت.

 

زمان

اینکه شما مشغول کار هستید و مسئولیت های سنگین خودتون رو دارید غیر قابل انکار هست. در نتیجه ی تمام این موارد زمان کم و محدودی رو برای شریک عاطفیتون صرف می کنید. هرچند ممکن از نظر خودتون زمان کافی باشه اما باز هم شریک عاطفیتون گلایه هایی در این مورد داره. کار مهمی که می تونید انجام بدید این هست که علاوه بر بیشترین زمانی که میتونید برای این شب اختصاص بدید. لطف کنید و تلفن همراهتون رو کنار بگذارید بله به همین سادگی، شاید این مورد که وقتی کادو دادن و جشن تموم شد و مشغول تلفن همراهتون شدید خیلی به چشمتون نیاد، اما از دید شریک عاطفتون این مورد خیلی پر رنگ هست. وقتی که گوشی تلفن همراه رو کنار بگذارید تازه خلاق میشید برای ایجاد ارتباطی خاص با شریک عاطفیتون در این روز مهم. دقیقا ایجاد حسی خاص که اون روز رو به یاد موندنی میکنه.

این مقاله هم از دست نده :   دلایل سرد شدن رابطه

 

 

خاطره بسازید

حواستون هست که گفتم وقتی  گوشی تلفن همراه رو کنار بگذارید تازه خلاق میشید که چیکار کنید. بله دقیقا الان وقتشه، به نظرتون چه کاری دوست داره انجام بدید؟ بهتون گفته بود فیلم خاصی رو دوست داره ببینه؟ تا حتی به ژانرخاصی علاقه داره؟ میتونید باهم ببینید و درموردش حرف بزنید. میتونید هرکاری که گفته بود دوست داره انجام بده و یا در حیطه ی علایقش هست رو به خاطر بیارید. حداقل یک موردش رو به نسبت شرایطی که هست انتخاب کنید و انجام بدید.

 

کلام آخر

 

عشق خیلی بیشتر از برآوردن نیازهای مادی است. از طریق کلمات، لمس و حرکات تقویت میشه. به شریک عاطفیتون دلیلی برای دلخوری از شما یا رابطه تون رو ندید. روز ولنتاین رو به موقعیتی تبدیل کنید که قول میدید ازش مراقبت کنید. شریک عاطفیتون رو دوست داشته باشید و اکثر اوقات با گل و هدایا شگفت زدش کنید. فراموش نکنید که هر کاری نیاز به مهارت داره اگر مسائل و مشکلات حل نشده ای دارید که مانع انجام موارد بالا میشه از مشاوره خانواده و یا مشاوره ازدواج کمک بگیرید. با استفاده از مشاوره رایگان تلفنی به آسانی در این مسیر حرکت کنید.

 

[/cz_title]

[cz_music_player flat=”true” center=”true” id=”cz_68427″ tracks=”%5B%7B%22title%22%3A%22%D8%A8%D8%AC%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D9%88%D9%86%D8%AF%D9%86%D8%8C%20%D9%85%DB%8C%D8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C%20%D9%85%D8%AA%D9%86%20%D8%B1%D9%88%20%D8%A8%D8%B4%D9%86%D9%88%DB%8C%22%2C%22mp3%22%3A%22https%3A%2F%2Favayemoshaveran.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F03%2F%D9%88%D9%84%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%86.mp3%22%7D%5D” sk_player=”font-family:’iranyekan’;background-color:#000001;margin-top:20px;” css_width=”100%”]
امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *