چطور رابطه ی جدیدی را شروع کنیم؟

شروع یک رابطه جدید می تواند بسیار دشوار و در عین حال هیجان انگیز باشد. قطعا از این که کسی شما را دوست داشته باشد و از شما مراقبت کند و برای شما وقت بگذارد، هیجان زده خواهید شد. هر چقدر که ممکن است هیجان زده باشید. بسیار مهم است که بدانید در یک رابطه جدید چه کاری باید انجام دهید و چه کاری را نباید انجام دهید.

آوای مشاوران در این مقاله بایدها و نبایدها را در یک رابطه جدید بررسی می کند تا  به شما در جهتی درست کمک  کند. این موارد به شما کمک می کند تا پایه مناسبی برای رابطه خود ایجاد کنید و پیوند خود را عمیق تر کنید. اگر بایدها و نبایدهای روابط جدید را درک کنید، حرکت رو به جلو و ایجاد یک رابطه سالم با شریک زندگی برای شما آسان تر خواهد بود. نحوه شروع یک رابطه می تواند بسیار پیچیده و دشوار باشد و به تلاش زیادی نیاز دارد. وقتی به آن عادت کنید و در مورد شریک زندگی خود بدانید، ایجاد یک رابطه سالم آسان تر می شود.

در یک رابطه جدید چگونه باید رفتار کنید

اگر به استقلال و انتخاب های یکدیگر احترام بگذارید، کمک خواهد کرد. اگر چه خوب است که در تماس باشید، از مکان یکدیگر آگاه باشید، و ارتباط برقرار کنید، اما جستجوی مداوم همدیگر ممکن است گاهی باعث خفگی شود. اجازه دهید با آگاه کردن شما از بایدها و نبایدها در مورد چگونگی شروع یک رابطه شروع کنیم.

  1. به شریک زندگی خود عشق و علاقه نشان دهید

ابتدا باید به یاد داشته باشید که عشق و محبت را به شریک زندگی خود نشان دهید تا پیوند بین شما تقویت شود. باید برای شریک عاطفی خود توجه و وقت بگذارید و با او ارتباط چشمی برقرار کنید. تماس چشمی مانند تأییدی برای شریک زندگی است که شما در همان لحظه با او هستید.

  1. صحبت در مورد آینده را زودتر از موعد شروع نکنید

هنگامی که یک رابطه جدید را شروع می کنید، بمباران کردن شریک زندگی خود با سوالات و برنامه هایی برای آینده، نحوه کار روابط نیست. احتمال زیادی وجود دارد که بتوانید شریک زندگی خود را کنار بگذارید.بنابراین به بررسی موارد مهم بپردازید.

این مقاله هم از دست نده :   نشانه های زنی که دوستمان ندارد

باید به یاد داشته باشید که تازه وارد این کار شده اید و تازه شروع به یک رابطه کرده اید. با این حال، اگر این سوال مطرح شود که “چگونه یک رابطه خوب داشته باشیم؟” در ذهن شما باقی می ماند، باید بدانید که همه چیز در عیت اینکه نیاز به عملکردی مناسب دارد. به گذر زمان نیز نیاز دارد. اگر هدف شما ازدواج است استفاده از مشاوره ازدواج کمک کننده خواهد بود.

  1. باید انتظارات واقع بینانه داشته باشید

برای موفقیت یک رابطه، قوی بودن از نظر عاطفی و ذهنی ضروری است. شما همچنین باید سازشکار و فهمیده باشید. لزومی ندارد که آنچه در یک رابطه می خواهید همان چیزی باشد که شریک زندگی شما می خواهد. بنابراین، در مورد موقعیت ها واقع بین باشید. هر دوی شما می توانید افکار و نظرات متفاوتی داشته باشید. مانند اینکه در یک رابطه جدید چقدر باید پیامک بفرستید. در حالی که یک نفر می تواند از توجه لذت ببرد. دیگری قدردان فضا است. بنابراین، یافتن حد وسط بسیار مهم است. جدا از این، شریک زندگی شما ممکن است به دنبال عشق جدیدی باشد. این می تواند یک واکنش عاطفی باشد، اما باید آرامش خود را حفظ کنید.

  1. منفی بودن را از درون خود دور کنید

مثبت اندیشی یکی از مهم ترین راه ها برای درک چگونگی ایجاد یک رابطه برای مدت طولانی، تقریبا برای همیشه است. منفی نگری می تواند برای رابطه شما خطرناک باشد و همچنین می تواند آن را خراب کند. مثبت بودن می تواند به شما در مراحل یک رابطه جدید کمک کند. بررسی گام به گام تعادل مثبت و منفی در رابطه برای مرحله شروع عشق حیاتی است.

این مقاله هم از دست نده :   زنان شیفته چه مردانی میشوند

به ناامنی های خود نگاهی بیندازید و سعی کنید از آنها دوری کنید. زیرا می توانند در رابطه شما مسری باشند. وقتی در یک رابطه هستید، باید در رابطه خود صادق و وفادار باشید. زیرا این توصیه جدید رابطه است که برای شما بسیار مفید خواهد بود.

  1. در یک رابطه جدید چگونه باید رفتار کنیداز مقایسه بپرهیزید

بایدها و نبایدها در یک رابطه جدید شامل حصول اطمینان از اینکه وقت خود را برای مقایسه شریک جدید خود با سابق خود صرف نمی کنید. مقایسه می تواند چشم انداز یک رابطه را با سنگین کردن آن خراب کند. اگر افکار دائمی شما در مورد شریک عاطفی سابقتان او را تحت فشار قرار دهد. ممکن است باعث شود احساس ناامنی و بی قراری کند. اینکار شما می تواند او را دچار تردید کند که آیا واقعاً از سابق خود فاصله گرفته اید.

6- ترس ها را زودتر از موعد ذکر نکنید

در ابتدای یک رابطه، شما و شریک زندگیتان هنوز با یکدیگر راحت هستید. بنابراین، یکی از مهم‌ترین بایدها و نبایدهای رابطه جدید شامل عدم اشاره به ترس‌هایتان است. به شریک زندگی خود فرصت دهید تا ترس ها و محدودیت های شما را به تدریج کشف کند. ذکر چیزهایی در هنگام شروع می تواند باعث شود آنها احساس ترس و وحشت کنند.

  1. امتحان کردن چیزهای جدید را در نظر بگیرید

یکی از کارهایی که در یک رابطه جدید باید انجام دهید این است که از منطقه راحتی خود خارج شوید و با شریک جدید خود چیزهای جدیدی را امتحان کنید. یک فرد جدید در حلقه نزدیک شما معمولاً شما را در معرض چیزهای جدید قرار می دهد. اجازه دهید شریک جدیدتان چیزهایی را که قبلاً امتحان نکرده اید یا تصور بدی از آنها داشته اید به شما معرفی کند. اجازه دهید عشق کمی افق دید شما را گسترش دهد.

  1. مرزهای خود را ارزیابی کنید

بایدها و نبایدها در یک رابطه جدید شامل ارزیابی صادقانه مرزهای شماست. اگر از مرزهای عاطفی، فیزیکی یا جنسی خود آگاه هستید. می تواند به شما کمک کند تا از انتظارات خود از یک رابطه آگاه تر باشید. سپس می توانید به درستی  شریک خود را در مورد آنچه که شما را در یک رابطه خوشحال و راحت می کند آگاه کنید.

این مقاله هم از دست نده :   ترس از خیانت همسر

عدم آگاهی در مورد مرزهای خود می تواند شریک زندگی شما را به آزار رساندن به شما سوق دهد. شما می توانید آنها را به درستی در مورد آنچه می خواهید اورا آگاه کنید، که ممکن است آنها را دچار سوء تفاهم کند.

  1. غرق گذشته ی او نشوید

گذشته شریک زندگی شما می تواند عامل رایج ناامنی ها، حسادت ها و شک های یک فرد باشد.  ممکن است بخواهید همه چیز را در مورد گذشته شریک عاطفی خود بدانید. اما آنها را به عنوان حقایقی در نظر بگیرید که نباید مانع صمیمیت بین شما دو نفر شود.

  1. دوستی های خود را حفظ کنید

یکی از بایدها و نبایدهای مهم در یک رابطه جدید این است که اجازه ندهید رابطه شما تمام جنبه های زندگی شما را در اختیار بگیرد.

وقتی در یک رابطه جدید هستید. ممکن است بخواهید تمام وقت خود را صرف برنامه ریزی کنید و زمان بیشتری را با شریک زندگی خود بگذرانید. با این حال، اجازه ندهید که این به قیمت سایر علایق و دوستی های شما تمام شود. به گذراندن وقت با دوستان و خانواده خود ادامه دهید. زیرا این فرصتی را به شما می دهد که به طور کامل تحت تأثیر رابطه خود قرار نگیرید. این به شما یادآوری می کند که سایر جنبه های زندگی شما نیز مهم هستند.

11- عیب های او را نادیده نگیرید

یک رابطه جدید می تواند مسئول عینک های قلبی باشد که باعث می شود شریک عاطفی شما بی عیب به نظر برسد. اگر سعی کنید برای کشف جنبه های مختلف شخصیت شریک زندگی خود، چه خوب و چه بد، آماده باشید، کمک خواهد کرد. اگر در ابتدا از دیدن عیوب آنها امتناع کنید، نمی توانید سازگاری خود را به طور واقعی ارزیابی کنید.

کلام آخر

مرحله اولیه یک رابطه ممکن است باعث شود که بخواهید تمام وقت خود را با شریک زندگی خود بگذرانید، اما این در دراز مدت سالم نیست. با دادن فضا به یکدیگر، می توانید به عنوان فردی رشد کنید و رابطه ای برقرار کنید که بر پایه اعتماد و احترام متقابل استوار باشد. وارد شدن به یک رابطه جدید می تواند دلهره آور به نظر برسد زیرا اغلب شامل باز شدن با کسی و به اشتراک گذاشتن زندگی خود با او است.

با این حال، اگر اجازه دهید ارتباطات شفاف شما را از طریق این فرآیند راهنمایی کند، این می‌تواند راهگشا باشد. ارتباط موثر را به عنوان یکی از مهم ترین بایدها و نبایدها در یک رابطه جدید تلقی کنید. بسته به اینکه آن را صادقانه، محترمانه و آشکارا انجام دهید، می تواند یک رابطه را ایجاد کند یا از بین ببرد. در این روند مشاوره تلفنی نیز کمک کنننده خواهئ بود

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *