شاید تاکنون به این فکر کرده باشید که چطور بعضی ها به آسانی و به سرعت میتوانند افرادی را جذب کنند در حالی که برخی افراد را میبینید که حتی از با وجود نکات مثبت بیشتری که دارند نمیتوانند جذب عشق داشته باشند؛ دلیلش این است که برخی با دانستن نحوه جذب بسیار راحت میتوانند شخص مورد نظر خود را به دست بیاورند.

برای آنکه شخصی جذب شما شود مهم است که قبل از نحوه برخورد با او، با خودتان به درستی برخورد کرده و از این طریق تغییراتی در خودتان به وجود آورید. در این مقاله آوای مشاوران بررسی های مفیدی درمورد نحوه جذب عشق ارائه میدهد؛ در صورت نیاز به کمک بیشتر میتوانید از مشاوره رایگان تلفنی ما هم استفاده کنید.

نحوه جذب عشق

1. اعتماد به نفس داشته باشید

اعتماد به نفس مهم ترین عاملیست که میتواند در جذب یک شخص موثر باشد میتوان گفت پایه و اساس یک شخصیت کاریزماتیک و جذاب اعتماد به نفس است به همین دلیل بسیار مهم است که شما اعتماد به نفس را در خودتان تقویت کنید که روش های مختلفی نیز دارد و شما میتوانید این روش ها را از طریق مشاوره رایگان ما آموزش ببینید. هرچند این مورد عامل بسیار مهمی است اما به تنهایی کافی نیست.

2. انرژی مثبت داشته باشید

وقتی شما روحیه ای پر انرژی داشته باشید دیگران تمایل پیدا میکنند که با شما ارتباط برقرار کنند به همین دلیل شما باید در کنار مشغله هایی که دارید به سمتی حرکت کنید که شما را خوشحال میکند، چیزهای ساده مثل دیدن یک فیلم، گوش دادن به موزیک مورد علاقه خود، ورزش و… ؛ اینکه چه چیزی روحیه شما را شاد میکند بستگی به ویژگی های شخصیتی خودتان دارد. به طور کلی دور بودن از منفی بافی و حرکت در جهت شادی میتواند باعث شود که دیگران به شما جذب شوند.

این مقاله هم از دست نده :   نحوه شناخت دختر مناسب برای ازدواج

3. از رفتن دیگران نترسید

اگر از رفتن هر کسی حتی کسی که عاشق او هستید مدام ترس داشته باشید برای نگه داشتن او، به خودی خود تمامی معیارهای جذب را زیر پا میگذارید. این جمله به این معنا نیست که هیچ تلاشی برای نگه داشتن طرف مقابل خود نکنید بلکه فقط کافیست از رفتن کسی وحشت نداشته باشید و رفتار شما به گونه ای نباشد که نشان دهد شما به وجود کسی نیازدارید.

4. با خودتان با مهربانی صحبت کنید

کلمات و جملات مثبت و منفی که با خود میگویید میتوانند در مثبت یا منفی بودن روند زندگی شما موثر باشند پس همانطور که با فردی که خیلی دوستش دارید با عشق رفتار میکنید با خود نیز همانطور باشید هیچکس مثل خودتان نمیتواند برایتان دلسوز باشد و همین موضوع علاوه بر جذب دیگران باعث میشود شما به شخصیت قدرتمندی تبدیل شوید.

5. با خودتان رو راست باشید

همیشه با خود صادق باشید و نسبت به اتفاقاتی که در اطرافتان رخ میدهد و از همه مهم تر نسبت به ویژگی های خودتان رو راست باشید تا بتوانید نقاط ضعف خود را کشف کرده و به فردی جذاب تبدیل شوید.

6. داشتن ظاهری مرتب

یکی دیگر از مواردی که برای جذاب بودن باید رعایت کنید داشتن لباس و به طور کلی ظاهری مناسب و مرتب میباشد. این امر، هم باعث میشود که در نظر دیگران جذاب باشید و هم خودتان احساس خیلی خوبی نسبت به خودتان خواهید داشت و همین موضوع اعتماد به نفس شما را نیز افزایش میدهد.

7. به توانایی خود در جذب ایمان داشته باشید

اگر به توانایی خود در جذب دیگران اعتماد نداشته باشید باعث میشود که اقدامی برای جذب دیگران نکنید و یا آن را با نا امیدی انجام دهید که به احتمال زیاد ناموفق هم خواهید بود اما وقتی خودتان را باور دارید اعتماد بنفستان هم افزایش پیدا کرده و بسیار بهتر با طرف مقابل خود ارتباط برقرار میکنید. این مورد فقط مربوط به جذب عشق نمیشود بلکه میزان موفقیت شما در هر کاری به باور داشتن خود در انجام آن بستگی دارد.

این مقاله هم از دست نده :   6 راهکار برای شناخت در دوران نامزدی

8. جسور و ریسک پذیر باشید

هیچگاه نباید از ورود به دنیای عشق بترسید اگر میخواهید با فرد موردنظر خود عشق را تجربه کنید ریسک پذیر باشید. اگر همیشه عشق را درون خود حبس کنید و از منطقه امن خود خارج نشوید نباید انتظار جذب را داشته باشید. هر جریان عاشقانه ای بالا و پایین های زیادی دارد اما سختی های آن ارزش تجربه چنین حسی را دارد.

9. خودتان باشید

بسیاری افراد هستند که برای جذب دیگران مدام وارد نقشی میشوند که به دور از ویژگی های واقعی آنهاست. نقش بازی کردن راه مناسبی نیست چرا که یا بعد از مدتی از انجام آن خسته میشوید یا کارهای اشتباهی که به همین دلیل از شما سر میزند باعث سرد شدن فرد موردنظرتان از شما میشود. به هیچ وجه نباید سعی در مخفی کردن چیزی که هستید داشته باشید چرا که هر کسی هویتی دارد؛ فراموش نکنید که تلاش برای بهبود ویژگی های خود کار درستی است اما اینکه بخواهید شخصیت واقعی خود را پنهان کنید اشتباست.

10. نصیحت نکنید

معمولا افراد از مورد نصیحت واقع شدن فراری اند. شما ممکن است به نیت کمک کردن به کسی که به او علاقه دارید و یا نشان دادن علاقه خود به او، او را نصیحت کنید درحالیکه یکی از مواردی که کاملا در جهت عکس جذب عشق عمل میکند همین مشاوره دادن است مگر اینکه به طور مستقیم از شما سوال کرده و یا خود فرد از شما تقاضای مشاوره کند.

11. چشم بسته توافق نکنید

C:\Users\laptop_paytakht_cent\Downloads\1920-cheerful-young-couple-on-a-city-street.jpg لزومی ندارد که برای جذب فرد با هر چیزی که درخواست میکند یا از آن صحبت میکند موافقت کنید چرا که به مرور زمان با تکرار مداوم این کار جذابیت شما کم و کمتر میشود. کمی تفاوت نظر میتواند باعث جذاب تر شدن رابطه میشود. توجه داشته باشید که به اشتباه در هر چیزی با او مخالفت نکنید بلکه فقط نظری که واقعا دارید را بعد از قدردانی کردن از نظر طرف مقابل، بیان کنید.

این مقاله هم از دست نده :   دلایل سرد شدن رابطه

12. زبان بدن صحیح داشته باشید

زبان بدن شما نشان دهنده بسیاری از ویژگی های درونی شماست؛ لازم است که شما به اندازه کافی در مورد زبان بدن اطلاعات کسب کنید و آن را به درستی به کار بگیرید. به عنوان مثال نباید هیچگاه شانه هایتان را به سمت داخل خم کرده و یا کمرتان قوز داشته باشد یا مثلا اگر هنگام صحبت با کسی دست هایش را روی هم قرار داده و کمی رو به عقب خم میشود نشان دهنده نداشتن علاقه با آن شرایط است.

جمع بندی

در این مقاله 12 مورد از مهم ترین عملکرد هایی که برای جذب عشق بسیار موثر است بررسی شد. این را به یاد داشته باشید که همواره باید این نکات را تمرین کنید تا در شما تثبیت شود و فکر نکنید که پس از جذب فرد مورد علاقه تان همه چیز با موفقیت تمام شده بلکه باید برای حفظ رابطه نیز بسیتری از این نکات را رعایت کنید. اگر در حفظ رابطه خود به مشکل برخوردید حتما از یک مشاور خوب کمک بگیرید.

امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *