نحوه شناخت دختر مناسب برای ازدواج

علاوه بر مواردی که در این مقاله گفته خواهد شد، میتوان گفت مشاوره ازدواج میتواند به طور خیلی موثری به شما کمک کند که آوای مشاوران به طور تخصصی این کار را انجام میدهد.

در بین تمام مردانی که تا کنون ازدواج کرده اند همیشه افراد زیادی بوده اند که با همسر خود به مشکل های زیادی برخورد کرده اند و همیشه احساس خلأ خوشبختی را در زندگی داشته اند؛ در مقابل، مردهای زیادی هم بوده اند که توانسته اند خوشبختی را با دختر ایده ال خود بعد ازازدواج احساس کنند که با شناخت همسر خود قبل از ازدواج میتوان به این امر دست یافت همانطور که میلیون ها مرد توانسته اند این کار را به درستی انجام دهند شما هم میتوانید.

برای شناخت درست همسر آینده اول باید به چند نکته توجه کنید:

برای شناخت درست همسر آینده اول باید به چند نکته توجه کنید
برای شناخت درست همسر آینده اول باید به چند نکته توجه کنید

1. باید بدانید چه میخواهید

بسیار عجیبه که مرد های زیادی هستند در تمام طول زندگیشان، برای خودشان مشخص نکردند که زنی که میخواهند در آینده داشته باشند چه خصوصیاتی باید داشته باشد و همیشه برایشان سوال است که چرا مدام در روابطشان به مشکل میخورند. بهتر است تمام ویزگی هایی دوست دارید همسر آینده تان داشته باشد و ویژگی هایی که اصلا دوست ندارید داشته باشد را روی یک کاغذ بنویسید و بعدا که با زنی ایده آل ملاقات کنید متوجه تاثیر شگفت انگیز این کار خواهید شد.

این مقاله هم از دست نده :   چطور مردی را دلتنگ خود کنیم؟

یکی از مهم ترین مواردی که باید یادداشت کنید این است که ” دوست دارید اوقات فراغت را با شما چگونه بگذراند”؛ عدم تفاهم در نحوه گذراندن اوقات فراقت میتواند منشأ مهمی برای ایجاد تنش در روابط شود. به طور کلی هر معیاری که در طول زمان از همسر ایده آل شما به ذهنتان میرسد به فهرست خود اضافه کنید.

2. نسبت به زندگیتان دید مثبتی داشته باشید

شما باید یاد بگیرید که خوشبین باشید. محققان در بررسی هایی که داشته اند دریافتند که خوشبین ها تفاوت زیادی با افراد معمولی دارند. خوشبین ها بیشتر اوقات به دور از استرس درمورد هدف ها و وچیزهایی که میخواهند همچنین نحوه رسیدن به آن ها صحبت و فکر میکنند؛ این نوع افراد در روند انتخاب همسر آینده هم بسیار موفق تر عمل میکنند.

3.در هر شرایطی باید برنده به نظر برسید

وقتی برای خودتان مشخص کردید که ویژگی های همسر آینده تان چیست باید از خودتان بپرسید “من باید چه ویژگی هایی داشته باشم که در برخورد با چنین زنی او را جذب کنم”.

شما باید از ابعاد مختلفی روی خود کار کنید مثلا باید به ظاهرخود توجه کنید ولباس های مناسب بپوشید، نگاهی به دندان ها و ناخن ها بیندازید، سعی کنید تناسب اندام داشته باشید و به سلامتی خود اهمیت دهید؛ ار دیگر بعدهایی که بسیار مهم است داشتن اعتماد به نفس می باشد که ما در مقاله ای دیگر آن را بررسی کردیم.

4. افزایش دایره ارتباطات

افزایش دایره ارتباطات و حضور بیشتر در اجتماعات میتواند به شما شانس بیشتری برای پیدا کردن همسر ایده آل بدهد؛ طبیعیست که هر چه افراد بیشتری را بشناسید ویژگی های بیشتری از انسان ها را مشاهده میکنید و همین موضوع موجب میشود احتمال یافتن فردی با ویژگی های مورد انتظار شما بیشتر شود. برای این کار بهتر است به هر جمعی که دعوت میشوید تا حد امکان دعوت ها را بپذیرید.

این مقاله هم از دست نده :   روش های بازگشت عشق

سعی کنید دعوت هایی را در اولویت قرار دهید که فکر میکنید زنی با ویژگی های مدنظر شما درآن جا حضور دارد مثلا اگر به دنبال زنی مذهبی هستید سعی کنید در مجالس مذهبی بیشتری حضور پیدا کنید یا اگر زنی موفق گرا برای شما ایده آل است به جاهایی بروید که افراد موفق در سمینار ها و دوره ها شرکت میکنند و به فکرارتقای زندگی خود هستند.

5. توانایی دختر در سازگاری با هر شرایط

علاوه بر موارد گفته شده، دختر مناسب برای ازدواج باید ویژگی هایی داشته باشد که در ادامه زندگی مشترک بسیار مهم هستند؛ یکی از این ویژگی ها، توانایی سازگاری با شرایط مختلف زندگی میباشد. در تمام زندگی های مشترک همیشه هم روز های خوش وجود دارد و هم روزهای سخت و نا امیدانه بنابراین بسیار مهم است که همسر شما همیشه در هر شرایطی کنار شما بماند؛ پس میتوان نتیجه گرفت که حتی اگر همسر شما ایده آل باشد در صورت نداشتن چنین ویژگی ای، مورد مناسبی برای ازدواج نمیباشد.

6. عیب های شما را بپذیرد

قطعا همه انسان ها عیب هایی دارند؛ از دیگر ویزگی های دختر مناسب برای ازدواج، پذیرفتن این عیب ها و حتی در صورت امکان سعی در اصلاح کردن موارد منفی در همسر خود است. لاز به ذکر است که مرد نیز نباید در این مسیر مقابل همسر خود قرار گیرد و باید ایرادات خود را قبول کند. برای یک دختر خوب مهم است که خصلت های بد همسرش اصلاح شود پس کسی که سعی در بهتر شدن شما میکند قطعا شما را دوست دارد.

این مقاله هم از دست نده :   نشانه های زنی که دوستمان ندارد

7. دختر مناسب برای ازدواج واقعا قصد ازدواج دارد

دختری برای ازدواج مناسب است که واقعا قصد ازدواج داشته باشد؛ چنین دختری در زندگی هدف دارد و وقت خود را هدر نمی دهد؛ او برای ازدواج آمادگی دارد و همواره برای داشتن یک زندگی مشترک خوب تلاش میکند. زنی که قصد ازدواج ندارد هیچ چارچوب و شرایطی نیز ندارد و ارزشی برای وقت کسی که قصد ازدواج دارد هم قائل نمیشود.

جمع بندی

تمام موارد گفته شده در شناخت و یافتن یک زن مناسب برای ازدواج میتواند به شما کمک کند. اما مشاوره چه در قبل ازدواج و یا در صورت برخوردن به مشکلات پس از ازدواج، مشاوره خانواده میتواند بسیاری از مشکلات شما را به طور اساسی حل کند.

مردان میتوانند هنگام مشاوره با بیان نظرات خود در مورد موارد مختلف، موجب شود مشاور با توجه به ویژگی های هر شخص دریابد که آن شخص میتواند با چه شرایطی کنار بیاید و به او در مراحل مختلف زندگی به او کمک کند.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *