1. زبان بدن

سوالی که مطمئنم حتما حتما تابحال به سراغت اومده و هیچوقت جواب مناسبی براش نگرفتی. خیلی خب بیایم این موضوع رو راحت تر ببینم که همه میدونیم بهترین راه اینه که بتونی بدرستی ارتباط بگیری باهاش و از اون خانوم بپرسی تا جواب واضح و روشن بهت بده اما ممکن الان بگی نمیشه نه نه این مورد خاص هست.

باشه قابل قبول من نشونه های غیر کلامی رو بهت میگم اما حواست باشه اگر درگیر سندرم پسر خوب باشی حتی اگر این خانوم بهت علاقه هم داشته باشه نمیتونی جذبش کنی. در مورد این سندرم در این مقاله قصد ندارم صحبت کنم حتما ویدیوهای بعدی براتون توضیحش میدم و راهکار میگم اگر باز هم سوالی تو ذهنتون داشتید از طریق مشاوره رایگان تلفنی با من در ارتباط باشید.

بریم سر اصل مطلب…

شما باید بدانید که زنان شیفته چه مردانی میشوند؛ ممکنه که مدت ها باشه با یک خانوم در ارتباط باشید در محیط کاری یا جمع دوستانه و نسبت بهش حسی پیدا کرده باشید یا در کل کنجکاو شده باشید که آیا اون هم به من حسی داره؟ یا خیلی دوست دارید بدونید در برخوردهای کوتاه یا اول اگر یک خانوم چه رفتاری داشته باشه میتونید بفهمید از شما خوشش اومده و شروع کنید به ارتباط گرفتن؛ که البته در این مورد برای شروع ارتباط بهتون ویدیو جذب یک خانوم بدون حرف زدن رو پیشنهاد میکنم. در این مواقع حتما نشونه های رفتاری یا زبان بدنی از سمت یک خانوم وجود داره که قصد دارم در این ویدیو عنوان کنم.

این مقاله هم از دست نده :   چطور دختر عاشق کنیم؟

2. زبان ارتباطی

یکی از مهمترین ویژگی ها این مورد هست که این خانوم دوست داره ارتباطش با شمارو حفظ کنه. به هر شکل ممکن میتونه باشه مثل دیدن استوری های شما و واکنش نشون دادن بهش به شکل های مختلف.پس یادتون نره در موقعیت های مختلف این شرایط رو بوجود بیارید.

دوم اینکه ممکنه از صحبت با شما در مورد موضوعی که حتی شده یک ذره جای گفتگو و بحث داشته باشه لذت ببره پس بهتره بتونید موضوع صحبت ایجاد کنید.

سوم اینکه از این مورد که اگر متوجه اتفاق یا شرایط و خبر خاصی برای شما شده چه خوب چه بد، سعی میکنه حال شمارو بپرسه و باهات صحبت کنه در موردش تا اگر جایی لازم بود همراهیت کنه حتی در حد گفتگو. چه اتفاقی افتاده؟ راستی اون موضوع حل شد؟

چهارم اینکه سعی میکنه با شما یک کار یا فعالیت مشترک داشته باشه حتی اگر شده از شما کمک یا همراهی برای انجام کاری بخواد، که البته این مورد رو خیلی کمتر به شکل درخواست مستقیم میبینید بلکه ممکنه فقط با سوال پرسیدن در مورد یک موضوع یا کاری که میخواد انجام بده بپرسه تا همراهی شمارو داشته باشه. شما میدونید چطور میشه اینکارو انجام داد؟ شما میدونید اینو از کجا میشه خرید ؟ چطور میشه اینو یاد گرفت؟اینجاست که میتونید بهش پیشنهاد کمک وهمراهی بدید؛

اما متاسفم که باید بگم دقیقا پسرهایی که درگیر سندرم پسر خوب هستن بدلیل نداشتن تسلط روی فکر و احساسشون و کم بودن اعتماد به نفسشون تک تک این موقعیت هارو خراب میکنن و نمیبینن و بعد میگن نمیدونم چرا اینطوری شد اولش انگار از من خوشش میومد.

این مقاله هم از دست نده :   از آشنایی تا ازدواج

3. زبان هیجان

خب کسی که از شما خوشش میاد زمانی که شمارو میبینه یا در ارتباط باهاتون قرار میگیره سطح شور هیجان و استرسش بالا میره و شما لازمه این هیجان و استرس رو بتونی ببینی و بشناسی در این حالت هیجان فرد در زبان بدن و حرکات بدن مشخص میشه که نشونه هاش تن صدا و یا لحن صدایی که تغییر میکنه برای هر خانوم با هر شخصیت متفاوت هست یکی ممکن که صداش آروم تر و دلنشین تر بشه یکی ممکن که صداش پرشورتر هیجانی تر و یا بلندتر بشه مهم این تغییر هست که شما می بینید و در پشتش هیجانه که کاملا حس میشه و مشهود هست.

خیلی اوقات ممکنه شنیده باشید که میگن یک خانوم با موهاش بازی میکنه موهاش رو میده پشت گوش یا با گوش ها بازی می کنه اما در اصل بجز این دو مورد معروف بهتر بدونید که این خانوم در اثر همین هیجانات یا کمی استرس ممکن حرکات و زبان بدن خاص خودش رو داشته باشه مثل بازی کردن با سایر اعضای صورت پس مهمترین نکته تشخیص این هیجان و میزان استرس هست که رفتارها و زبان بدن بعد از اون رو به شما نشان میده.

خاطرتون هست که در ویدیو جذب دختر بدون حرف زدن گفتم اگر نگاه شما و جواب نداد نگاه نکنید؟ خب حالا اگر دیدید این هیجان یا استرس بخاطر این هست که میخواد زودتر مکالمه رو با شما تموم کنه پس سعی میکنه با آدم های دیگه صحبت کنه یا با دوستش تماس بگیره و صحبت کنه یا حرکاتش نشون دهنده ی این حالت هست که خب حرفت رو زودتر بگو که تمام بشه و من برم بهتر بدونید که دیگ نباید ادامه بدید؛ بیش از این بهش احساس عدم امنیت ندید.

این مقاله هم از دست نده :   چگونه با همسر خود وقت بگذرانیم؟

4. زبان امنیت

یکی از جالب ترین نکات رفتارهایی هست که نشون دهنده ی امنیت عاطفی اون خانوم هست که البته برحسب شرایط این رفتار هارو نشون میده که تشخیص این شرایط که آیا برای طرف مقابل شما محیا هست که این رفتارهارو داشته باشه یا نه با خودتون هست.

مورد اول صدا زدن اسم شماست که معمولا منظورمون بیشتر اسم کوچیک هست یا اگر شرایط نباشه یعنی محیط همکاری یا هرچیزی در هر صورت اسم شمارو در کنار صحبت هاش با شما یا مخاطب قرار دادن شما داره و اینکار رو زیاد تکرار میکنه یکی یا دو بار نیست کاملا مشخص هست.

مواردی که در این مقاله گفته میشه فقط مربوط به مراحل اولیه و آشناییه، فراموش نکنید که از آشنایی تا ازدواج باید به نکات دیگری نیز توجه کنید.

مورد مهم آخر

5. شوخی کردن با شماست

سعی میکنه گفتگوهای جالب و همراه با شوخی و خنده داشته باشه و مهمترین قسمت هم این مورد هست که شما وقتی حرفی میزنید یا شوخی می کنید معمولا واکنش خوبی نشون میده و میخنده حتی اگر خیلی با نمک و خاص نباشه حرفت؛ همه ی این ها نشون دهنده ی جذاب بودن این ارتباط براش هست. بازم باید بگم متاسفانه پسرهای دچار سندرم پسر خوب نمیتونن این شرایط رو ایجاد کنن چون اصلا رها نیستن و نمیتونن خودشون باشن و ریسک کنن و شوخی کنن.

4/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *