آوای مشاوان بهترین ارائه کننده خدمات مشاوره ای

الماس زندگی خود را جلا ببخشید

آوای مشاوران تنها یک آوا نیست. همراهیست قابل اعتماد در تمام لحظات حساس زندگی شما.آوای مشاوران با گردهم آوردن کادر مشاوره ای متخصص، در زمینه های روانشناسی، مامایی و تحصیلی با راحت ترین روش های مشاوره ای از جمله تلفنی و آنلاین همراه شماست.
با همراهی شماست که آوای مشاوران همچون طنینی دلنشین در خاطرها باقی می ماند.

تضمین بازگشت وجه بدون قید و شرط در صورت نبود رضایت شما

مشاوره تخصصی

آوای مشاوران تیم های تخصصی مشاوره ای گردهم آورده. قصد دارد تا بهترین امکانات مشاوره ای در زمینه های روانشناسی از جمله: مشاوره رایگان خانواده، مشاوره کودک، مشاوره رایگان ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره خیانت، مشاوره جنسی، مشاوره فردی. مامایی از جمله:مشاوره بارداری و زایمان، مشاوره مامایی و زنان. تحصیلی از جمله: مشاوره کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری، را ارائه بدهد. در این مسیر هر یک از مشاورین با آوای مشاوران و تیم تخصصی خود همراه بوده تا در جهت رشد تخصصی خود تلاشی داشته باشن و همیشه بروزترین  اطلاعات و تکنیک های روانشناسی را برای مشاوره به کارگیرند.

مزایای دریافت مشاوره از آوای مشاوران

آوای مشاوران با توجه به شعار جلا یخشیدن الماس زندگی همواره تمام تلاش خود را در جهت انتخاب مشاورینی متخصص که همراهانی قابل اعتماد خواهند بود نموده است.

 

مشاوره رایگان

گاها این مورد را تجربه کرده اید که سوال و یا چالشی ذهن شما را درگیر کرده و تمایل به داشتن مشورتی کوتاه و روشن شدن این موضوع در ذهن خود داشته اید.

آوای مشاوران در این راستا با توجه به مطالعات و نیازسنجی های تیم متخصص خود. تصمیم دارد با ارائه ی طرح ده دقیقه ای مشاوره ی رایگان به شما کمک کند تا بهره ی لازم را از امکانات مشاوره ای ببرید.

 

راهنمایی جهت انتخاب بهترین متخصص

هنگام تماس با آوای مشاوران به اپراتورها متصل میشوید. فقط کافییست شرح کوتاهی از موضوع و چالش مورد نظر تان را ارائه بدهید. اپراتور با توجه به چالش وموضوع مورد نظر شما در اولین فرصت ممکن و زمان کوتاهی، ارتباط شما را با یک مشاور متخصص برقرار می کند.

 

دسترسی آسان و در لحظه به مشاور

با توجه به ساعات کاری و دسترسی آوای مشاوران برای مراجعین که از ساعت 8 صبح لغایت24 شب، حتی روزهای تعطیل نیز فعال می باشد. می توانید به راحت ترین شکل با برداشتن گوشی تلفن به مشاور مورد نظر خود ارتباط بگیرید.

 

مناسب ترین قیمت ها

شعار ما این است که مشاوره تنها برای رفع  مشکلات و چالش ها نیست .باید روانشناسی را زندگی کرد و در تمام ابعاد و جنبه ها جهت رشد و ارتقاء سطح زندگی در زمینه های خانوادگی، شغلی، فردی، روابط استفاده کرد. در نتیجه آوای مشاوران با ارئه ی قیمتی مناسب و متعادل شما را در این مسیر همراهی میکند.

 

طرح های تخفیفی

مشاوره تنها یک روند فردی نیست. در اکثر مواقع نیاز هست که اعضای یک خانواده در روند مشاوره همراهی داشته باشند. همچنین در اکثر مواقع هنگامی که از امکانات خاص و با کیفیتی بهره می بریم تمایل داریم تا اطرافیان ما نیز بهرهمند شوند. بنابراین با احترام به این مورد مهم، آوای مشاوران با ارائه ی طرح های تخفیفی مشاوره ای برای شما و اطرافیانتان، قصد دارد این مسیر را برای شما هموارتر کند.

 

تیم تخصصی

آوای مشاوران صرفا سایت و یا موسسه ای برای معرفی مشاور به شما نیست. برای ما این موضوع که شما بهترین و به روز ترین مشاوره ها و تکنیک های روانشناسی را دریافت کنید اهمیت بالایی دارد. بنابراین در آوای مشاوران طی برنامه های تخصصی و طرح های اجرایی بین مشاورین، تیم های تخصصی تشکیل شده که اطلاعات و تجربیات خود را در اختیار قرار یکدیگر قرار داده تا با کیفیت ترین مشاوره ها و تکنیک ها ارائه شود.

 

بیایید در مورد مشکلات و نگرانی های خود حرف بزنیم .